WubWub Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/angrep-thommessen-med-stein/a/146312/ MUREAUX (VG) En stein sneiet hodet til Olaf Thommessen (40) da rasende ungdom angrep det norske følget i forstaden Mureaux utenfor Paris i går. Nestlederen i Venstre er i Frankrike for å lære om forholdene knyttet til integrering og innvandring. I forstadene fikk han selv føle den voldelige stemningen på kroppen. En gruppe innvandrerungdommer med ulik etnisk bakgrunn truet Thomessen og resten av følget. - Kom dere vekk, skrek flere titalls ungdommer før steiner ble pælmet etter Thommessen, hans kolleger og VGs journalist og fotograf. 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Fra 2007? Deltar du i verdensmesterskapet i Cherrypicking? 3 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Fra 2007? Deltar du i verdensmesterskapet i Cherrypicking? Nja ikke akkurat cherrypicking men... Endret 12. mai 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg tenker mer at du utnytter forumet som din personlige såpeboks. Det er forsåvidt helt greit i Oppslagstavlen, men du lager ikke et sterkt argument med kvantitet over kvalitet. Skal man plukke i saker som har hendt de 10 siste årene så kan man argumentere for mye rart. 2 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg tenker mer at du utnytter forumet som din personlige såpeboks. Det er forsåvidt helt greit i Oppslagstavlen, men du lager ikke et sterkt argument med kvantitet over kvalitet. Skal man plukke i saker som har hendt de 10 siste årene så kan man argumentere for mye rart. Hva mener du med "såpeboks" ? Jeg forstår ikke det begrepet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Folk som står på såpebokser på Karl Johan og skriker ut sine meninger. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Gammel artikkel eller ei, ironien i innholdet er jo glimrende komisk. 3 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Folk som står på såpebokser på Karl Johan og skriker ut sine meninger. Isåfall så er svaret et rungende : Ja. Jeg kommer til å skrike imot skjebnen Sverige har blitt beseglet med til den dagen jeg dør. Hvorfor? Fordi jeg ønsker at mine barn og barnebarn skal vokse opp i det samme trygge Norge som jeg vokste opp i. Jeg ønsker ikke at Norge skal ende opp som Sverige. Så derfor bruker jeg min demokratiske rett og ytringsfrihet til å tale galskapen imot 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Og føler du at du oppnår noe ved å bruke retten og friheten din på denne måten? Eller sitter du bare og roper i et ekkokammer uten å nå noen som ikke allerede har gjort seg opp en mening? Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ikke hør på shruggie. Han er autoritær og ønsker å frata deg rettighetene og frihetene dine. 2 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Og føler du at du oppnår noe ved å bruke retten og friheten din på denne måten? Eller sitter du bare og roper i et ekkokammer uten å nå noen som ikke allerede har gjort seg opp en mening? Jo, jeg vet at det har mening. Jeg er godt kjent på 2 andre forum og jeg har fått over 100 tilbakemeldinger på de 2 forumene. Så om jeg kan overbevise 100 folk til å stemme for å beholde Norge trygt og godt, så ja, da er det verdt det. Men 100 er ikke nok 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg tror ikke du har overbevist 100 mennesker. Jeg tror ikke du har overbevist noen mennesker. Jeg tror de var overbevist fra før. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Hva med alle de du skyver i motsatt retning ved å polarisere debatten? Den største fienden til innvandringskritiske er innvandringskritiske med svake argumenter som lekker som en sil, der det f.eks blir flaut å stemme FrP fordi du ikke vil sammenlignes med den arbeidsledige hobbyrasisten Atle Ronny, i VG sitt kommentarfelt, eller være på samme side som Holocaust-benektere som nettopp har tatt seg interesse i å lese Mein Kampf. Dommedagsprofetene overbeviser ingen andre enn de som allerede er dypt i kaninhullet. Dommedagsprofetene er heller klovner som undergraver seriøse problemstillinger. Polarisering av debatten er det som har gjort det vanskelig å faktisk ha et subjektivt syn på innvandring. Jeg har ikke sett en saklig tråd om innvandring i Politikk og Samfunn på lang tid uten at det kommer en eller annen uforutsett tangent der man syter over muslimske kalifat, dommedager, jøder, illuminati eller muh cucks. Endret 12. mai 2016 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Den største fienden er kontrollert opposisjon slik som deg Gavekort. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Den største fienden er kontrollert opposisjon slik som deg Gavekort. Faktumet at du tror jeg er for masseinnvandring viser hvor sterk "oss og dem"-mentaliteten er her inne. Alt er venstrevridd når man er høyreradikal, og alt er en opposisjon når man lever i en boble. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Og føler du at du oppnår noe ved å bruke retten og friheten din på denne måten? Eller sitter du bare og roper i et ekkokammer uten å nå noen som ikke allerede har gjort seg opp en mening? Greit å bruke den mens man fortsatt kan, når sharia tar over forsvinner jo den muligheten. Endret 12. mai 2016 av geita_ 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 "Når"? Endelig en som kan se inn i fremtiden, akkurat det som mangler i menneskets historie. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Ja, tror du muslimene kommer til å gi seg med ca 100 sharia-domstoler bare i storbritannia ? Å nei du det kommer nok flere. Endret 12. mai 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Tror? Jeg tror ikke du vet noe mer om fremtiden enn det jeg gjør, selv om du later som du vet hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Du skal være ganske historieløs for ikke å vite hva som skjer når landet ditt blir infisert av muslimer. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå