Åsmund Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Det er artig med den avstemninga, men det er jo litt dumt at en kan stemme flere ganger da. Er det mulig å gjøre det umulig? Endret 22. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
panybs Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Åsmund det heter jeg å Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 genialt navn. Det betyr "vern om guder" Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hold dere til tema, spammere! : For øvrig jobbes det med saken. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hadde en lærer en gang som het Åsmund. Terje betyr forøvrig "gudenes spyd" Lenke til kommentar
F4en Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 er jo umulig å gjøre det umulig for noen å stemme flere ganger med mindre du kombinerer polls med brukerene på et eller annet vis (det registreres i brukeren din hvilke polls du har svart på...) Cookies kan brukes men da er det jo bare å flushe cookies for å få stemme igjen, eller det kan brukes IPer men da har alle uten statisk IP muligheten til å stemme igjen... Ganske mye stress for noe som egentlig ikke er livsviktig.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hva om man har en bærbar og en stasjonær maskin da, og bruker begge like mye. Da er det vel greidt å stemme to ganger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du har allerede stemt i denne avstemningen Går nok ikke så lett å stemme på flere polls Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva om man har en bærbar og en stasjonær maskin da, og bruker begge like mye. Da er det vel greidt å stemme to ganger. Det går også hvis en bruker IE og Opera... IE har virket ganske dårlig til å hindrefolk fra å stemme flere ganger, er bare å få et nytt vindu så kan en stemme på nytt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172821 jeg klarer ikke å stemme flere ganger.... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172821 jeg klarer ikke å stemme flere ganger.... Jeg snakket ikke om avstemmning i forumet men den som er på forsiden til hw.no... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heter Kenneth jeg, det beyr "vakker prins" :-) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det var en liten bug tidligere men det skal være fikset nå. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg kan fortsatt stemme flere ganger på poll'en på forsiden... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tja hvis det var om det jeg snakket om så er den nok ikke fikset. Det ser ihverfall ut som om jeg kan stemme så mye jeg vil med å gjøre slik jeg sa. Det er mulig at det bare ser ut for meg at jeg stemmer flere ganger og ikke egentlig gjør det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Edit: i bunnen av pollen står det: Totale stemmer: 3863 Du har allerede stemt! Version 2.02 Og det etter at jeg har forsøkt med flere vinduer, IE og Opera. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg ser nå at det er det som jeg sa tidligere at det ser ut som en kan stemme flere ganger. Altså en får ikke opp det at en allerede har stemt når en bruker flere vinduer og dermed tror en kan stemme flere ganger. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg ser nå at det er det som jeg sa tidligere at det ser ut som en kan stemme flere ganger. Altså en får ikke opp det at en allerede har stemt når en bruker flere vinduer og dermed tror en kan stemme flere ganger. Uans hvor mange vinduer jeg har oppe så får ikke jeg stemt flere ganger i hvert fall. Bruker Opera... Sjekker ip'n din detta sakene vel? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sjekker ip'n din detta sakene vel? Ja den logger ip`er. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja den logger ip`er. Kontrollerer den ip'er når en går inn på hw.no, og sørger for at de som har stemt får opp at de har stemt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå