Gå til innhold

avstemning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo umulig å gjøre det umulig for noen å stemme flere ganger med mindre du kombinerer polls med brukerene på et eller annet vis (det registreres i brukeren din hvilke polls du har svart på...) Cookies kan brukes men da er det jo bare å flushe cookies for å få stemme igjen, eller det kan brukes IPer men da har alle uten statisk IP muligheten til å stemme igjen... Ganske mye stress for noe som egentlig ikke er livsviktig..:p

Lenke til kommentar
Hva om man har en bærbar og en stasjonær maskin da, og bruker begge like mye. Da er det vel greidt å stemme to ganger.

Det går også hvis en bruker IE og Opera... IE har virket ganske dårlig til å hindrefolk fra å stemme flere ganger, er bare å få et nytt vindu så kan en stemme på nytt.

Lenke til kommentar
Jeg ser nå at det er det som jeg sa tidligere at det ser ut som en kan stemme flere ganger. Altså en får ikke opp det at en allerede har stemt når en bruker flere vinduer og dermed tror en kan stemme flere ganger.

Uans hvor mange vinduer jeg har oppe så får ikke jeg stemt flere ganger i hvert fall. Bruker Opera...

Sjekker ip'n din detta sakene vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...