Spill&Dill Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Leverte en fjernkontroll til reperasjon til min Samsung 55H7005 modell.Bruker bare den vanlige avlange fjernkontrollen men siden garantitiden snart går ut så leverte jeg den smart-kontrolleren til reparasjon.Fikk tilbake ny i dag og den nye fungerer 100% men det rare er at den andre nå fungerer dårlig....den reagerer tregt eller ikke i det hele tatt.Trodde det var dårlige batterier som gjorde dette men bytte av dem hjalp ingenting.Det er akkurat som om frekvensen på fjernkontrolleren blir forstyrret :/Prøvd å skru tv helt av og på uten at det hjalp noe?Vil gjerne høre om noen her har noen tips før jeg kontakter Elkjøp.Noen som har vært borti lignende? Endret 12. mai 2016 av Spill&Dill Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ta mobilen din og sammenlign lysstyren på diodene med kameraet. Ser de like ut når du er nært kan du prøve å være nært en høy lyskilde og prøve å holde fjernkontrollene et stykke unna linsen når du ser dem blinke via kameraet. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Ta mobilen din og sammenlign lysstyren på diodene med kameraet. Ser de like ut når du er nært kan du prøve å være nært en høy lyskilde og prøve å holde fjernkontrollene et stykke unna linsen når du ser dem blinke via kameraet. Takk men det ordna seg Flaut å si det men det sto en 0,5 liters brus flaske på tv bordet men tenkte ikke at den var grunnen siden den ene kontrolleren fungerte 100% Visste ikke hvor signalet går men da flasken ble fjernet så virket begge som de skal. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Fort gjort. Du er neppe den første og neppe den siste. Du ser tross alt med ditt perspektiv, ikke fjernkontrollens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå