Gå til innhold

Svensk naiv familie får som fortjent, pedofil asylsøker "slipper" straff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten for at dette var en kristen er veldig stor. Så husk dette neste gang dere ser en kristen, pass på ungene deres, ikke mist de ute av synet et sekund, for hvis ikke så antaster nok den kristne ungen din.

Jeg vet jeg har sakt det tidligere men jeg vil bare at alle skal få det med seg. Dette er ikke foreldrene sin skyld. De kunne ikke passet bedre på, de sov i samme rom som dattera!!!

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn står det ingenting her om at dette var en Muslim, men hadde han vært det, hadde det helt sikkert stått der! ;-)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/barnehage-ansatt-i-avhoer-jeg-er-pedofil/a/23565031/

Hadde mannen hatt noe annet opprinnelsesland enn Norge burde vi kastet han ut til det landet. Sannsynligvis er han fra Norge, og skal derfor straffes / teraperes i Norge. Norske fengsler burde vært forbeholdt nordmenn. Vi burde ikke huset på én eneste invandrer i fengslene våre. Send dem til landet de kommer fra og la de bli håndtert av de lokale myndighetene etter hva de syns er en passende straff.

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at dette var en kristen er veldig stor. Så husk dette neste gang dere ser en kristen, pass på ungene deres, ikke mist de ute av synet et sekund, for hvis ikke så antaster nok den kristne ungen din.

Jeg vet jeg har sakt det tidligere men jeg vil bare at alle skal få det med seg. Dette er ikke foreldrene sin skyld. De kunne ikke passet bedre på, de sov i samme rom som dattera!!!

Driter i om fyren er muslim, ateist, kristen eller scientolog. Driter i om fyren er hvit, svart, gul eller rød. Mannen har ingeting å gjøre i Sverige. Send han tilbake der han hører hjemme.

Du sier jo selv at foreldrene ikke kunne ha passet bedre på dem. Hva med å ikke invitere en voldtektsmann til å bo i huset deres? 

Lenke til kommentar

Du sier jo selv at foreldrene ikke kunne ha passet bedre på dem. Hva med å ikke invitere en voldtektsmann til å bo i huset deres? 

Hva skulle de gjort da? Spurt han om han var en voldtekstmann og/eller pedofil før de slapp han inn? 

Dette blir nok en for stor en for deg å svelge, men det forskjell på svensker og afrikanere, veldig store forskjeller. Dette burde alle vite, men det ser ut til at flere har glemt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du vet ikke hva terapi betyr. Skam deg selv.

Du sier jo at familien fortjener at barnet blir utsatt for seksuelle handlinger av en voksen. Hvis du mener det er innenfor er det i hvert fall åpenbart noe galt med medmenneskeligheten og resonneringsevnen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette er fremtiden som venter de 1000 norske hustandene som skal huse våre nye krigsherrer.

http://www.tv2.no/a/7339125/

Nå får du prøve å våkne, ser du ikke at linken er snart 1 år gammel .. mulig illebefinnende du har pådratt deg, kontakte fastlegen din kan være riktig løsning her

http://www.tv2.no/a/7362732/

11.09.2015, er dato for artikkelen, og hvor står det noe om pedofile i denne saken? Du lyver og er veldig unøyaktig synes jeg. Vet du i det hele tatt hva "pedofili" er for noe?

Lenke til kommentar

Kan begynne med å ikke slippe inn fremmede.

Ja en bør jo egentlig bare slutte å gå ut, en bør bygge seg en apocalypse tank og bure seg inne, da er en trygg! Helt til hjerteinfarktet kommer og ingen vet om det.. 

Spesielt når gitte fremmede kommer fra et usivilisert land på andre siden av jorda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...