Gå til innhold

Svensk naiv familie får som fortjent, pedofil asylsøker "slipper" straff

Anbefalte innlegg

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3582529/African-migrant-lied-15-sexually-assaulted-Swedish-ten-year-old-girl-home-victim-s-mother-agreed-house-refugees.html

Andai was convicted of  sexual molestation and sentenced to pay the victim 5,000SEK  (£425) in damages and to undergo ten hours of therapy. 

Dette er fremtiden som venter de 1000 norske hustandene som skal huse våre nye krigsherrer.

http://www.tv2.no/a/7339125/

Hvor mange voldtekter tåler Norge? Hvor mange barn må få ødelagt psyken sin før nok er nok? Når har venstresiden tilfredsstilt sin cuckolding fetish? Hvor mange mennesker må dø?

Du som leser dette vet inderlig godt at det er resultatet. Du som leser dette og ikke sier ifra fordi du er redd for å bli kalt rasist eller fascist. Hvor mange voldtekter er du villig til å godta for å virke som ett godt menneske? Du vet godt at det er ett tall. Si det. Skriv hvor mange du er villig til å ofre på multikulturens alter.

1463069169169_1.jpg

Endret av Thitorkin2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var ikke egentlig voldtekt, men utuktig omgang med mindreårig, 5000kr var ekstremt lite og 10 timer terapitimer var en for liten straff syns jeg.  Besøksforbud,  bli sendt til lukket mottak og en stor bot hadde vært en bra løsning. Hadde dette vært min datter så hadde han etter jeg var ferdig med han ønsket at han var tilbake i Eritrea. 

Nei, ingen fortjener å få oppleve at sitt eget barn bli antastet. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De aller fleste voldtekter og incest overgrep begått av etniske nordmenn blir i veldig liten grad anmeldt men blir dysset ned. Det betyr ikke uten videre at "de nye krigsherrene" er verst, bare at de har mer fokus.

Det som i utgangspunktet er grunnleggende feil med innlegget til TS selv om motivet virker plausibelt, er at han tilsynelatende har null seriøs interesse for å løse et problem. Han bare bruker det, som så mange andre, for å stigmatisere mennesker han ikke ønsker å ha en relasjon til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å synke ned på voldsnivå gjør deg ikke til en bedre person,
heller lik som dem (lidelse- og voldsbruk = 100% loser). Hvorfor ikke bare
kaste ut slike fra landet uten returbillett? Og følge, disse 4 stegene:

Opprette asylmottak i landet de "flykter" fra:
1. Spørre om dem tar avstand fra voldtekt og voldsbruk og islam,
og at dem gjennomgår og består et solid norskkurs (gjerne 3-årig).
Hvis ikke, blir dem igjen i landet dem "flykter" fra.
2. Nekte personene å ta med seg islam eller liknende ideologier/dritt.

Hvis ikke, la personene bli igjen i landet dem "flykter" fra.
3. Nekte personene innreise hvis dem har en voldelig fortid,
der dem selv har deltatt i og støttet voldelige aktiviteter.
4. Nekte alle personer med voldelig oppførsel innreise.

Kun når alle 4 kriteriene er oppfylt, kan personen få midlertidig opphold.
Dersom dem noen gang driver med faenskap, kast dem på huet og ræva ut,
helt uten returmuligheter. Også lurt å varsle andre land om disse grusomme folkene.
Det er strengt (jeg er ikke rasist), men hvorfor skal Norge hele tiden fortsette med å
ta i mot folk fra "fredens religion"? islam passer ikke i Norge, sorry men
jeg har ingen respekt for drittideologien islam. islam vil aldri passe for oss.
Lurt å også sjekke hva dem driver med i moskeer og liknende (ta med skjult kamera).

Endret av Casc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette er fremtiden som venter de 1000 norske hustandene som skal huse våre nye krigsherrer.

http://www.tv2.no/a/7339125/

Nå får du prøve å våkne, ser du ikke at linken er snart 1 år gammel .. mulig illebefinnende du har pådratt deg, kontakte fastlegen din kan være riktig løsning her

Lenke til kommentar

der dem selv har deltatt i voldelige aktiviteter.

Nå er sannsynligheten stor for at han ikke er muslim, alle jeg kjenner fra Eritrea (og jeg kjenner over 20 stykker) er kristne, denne saken har ingenting med Islam å gjøre. Jeg regner med at det er meg du sikter til når det gjelder vold. Ja jeg hadde reagert voldelig hvis min datter ble antastet eller voldtatt, det er en normal menneskelig reaksjon. Vi vet ingenting om denne personen har en voldelig fortid pga manglende dokumentasjon fra hans hjemland + han har nok løyet om sin alder for å få letter opphold.

Neste gang sett deg litt mer inn i saken. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

der dem selv har deltatt i voldelige aktiviteter.

Kun når alle 4 kriteriene er oppfylt, kan personen få midlertidig opphold.

Dersom dem noen gang driver med faenskap, kast dem på huet og ræva ut,

helt uten returmuligheter. Også lurt å varsle andre land om disse grusomme folkene.

Det er strengt (jeg er ikke rasist), men hvorfor skal Norge hele tiden fortsette med å

ta i mot folk fra "fredens religion"? islam passer ikke i Norge, sorry men

jeg har ingen respekt for drittideologien islam. islam vil aldri passe for oss.

Ikke det at alle fra "fredens religion" er slik, men de som hater norske, de hater også Norge.

Er enig i mye av det du sier her. Kjeltringpakk som du beskriver er absolutt ikke ønskelig. Men her møter vi oss på mange måter selv i døra for de som vi er mest forpliktet til å ta vare på er de som ofte minst fortjener det, som for eksempel vår kjære Krekar.

Det er jo ikke underlig at han risikerer straff om han blir sendt tilbake dit han kom i fra siden han faktisk er en ettersøkt kriminell, og det er jo en helt håpløs situasjon om vi skal måtte prioritere kriminelle og kjeltringpakk som ikke engang hjemlandet til vedkommende ønsker å ta vare på.

Men vi må være forsiktige med å "dra alle" over en kam som det heter. Det er lov å tenke selv....

Lenke til kommentar

Mhm sier ikke at alle fra "fredens religion" er slik, men bare se på parallellsamfunnet i Sverige.
Slike tilstander nikker folket til? Ikke meningen å dra alle over en kam, men at man kun velger
de som genuint bryr seg om andre medmennesker, og ikke følger sin "religion" fra hælvete.
Mange av islam-folkene i Norge vil jo ha egne skoler, egne svømmehaller, innføre sharia-lover,
kaller alle som er i mot dem for rasister. Lurt å være skeptisk til slike.

Endret av Casc
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At du ikke kan innrømme at du tok feil er greit nok men unnskyldningen din tok kaka. Det finnes pakk i alle samfunn bare så du vet det. 

edit: Så du redigerte det nå. Så jeg lar det ligge. Men nei mange muslimer i Norge vil ikke ha det du oppramser her.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Intet barn fortjener å bli voldatt nei. Hadde det derimot vært en av foreldrene eller politikerne våre... sånn som han som ble homo-voldtatt av en somalier så hadde det bare vært til å trekke på skuldrene av.

Jeg er forbannet på foreldrene til denne jenta. De burde visst bedre. Men de er vel hjernevasket.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mhm sier ikke at alle fra "fredens religion" er slik, men bare se på parallellsamfunnet i Sverige.

Slike tilstander nikker folket til? Ikke meningen å dra alle over en kam, men at man kun velger

de som genuint bryr seg om andre medmennesker, og ikke følger sin "religion" fra hælvete.

Og Mr.Duklain jeg har lest nok slike saker, kan jo godt hende at denne "kristne" personen

driver med islam hjemme? Han kan jo ha løyet om det også? Ja, helt forståelig at du hadde

reagert med raseri på grunn av det, derfor er det lurere å ikke godta at alle får automatisk

opphold, men kun dem man er sikre på er mer "oppdatert" enn mange av disse som hater Norge.

Absolutt ALLE religioner er fra "hælvete" og hadde ikke eksistert uten. Selv i vårt opplyste samfunn finnes det guds sendebud som er så forvirret og syke at de burde ha vært avskaffet.

For rundt 25 år siden traff jeg en sullik av en prest som ikke ville døpe min sønn for jeg ikke var gift med moren... "La de små barn komme til meg" er like mye pissprat som de samme "kristne" som mener at kvinner ikke kan brukes som prester eller de som mener at kvinner kan voldtas.

Religion, uansett type, er noe fullstendig ubrukelig som noen finner verdt å gjemme seg bak i mangel på viktigere ting i livet.

Lenke til kommentar

Intet barn fortjener å bli voldatt nei. Hadde det derimot vært en av foreldrene eller politikerne våre... sånn som han som ble homo-voldtatt av en somalier så hadde det bare vært til å trekke på skuldrene av.

Jeg er forbannet på foreldrene til denne jenta. De burde visst bedre. Men de er vel hjernevasket.

Hvordan skulle de vite at en kristen mann skulle antaste dattera? Ja enig hold de kristne ute av Norge!!!!! De er jo bare pedoer hele gjengen.

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...