Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Kommer ny episode på fredag, da får vi se hva de fant på i Sør-Afrika.Sikkert på jakt etter Nilen igjen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Da bommer de inn i helvete i såfall, for Nilen går ikke gjennom sør-afrika eller i nærheten engang. Geografi-time til deg: Nilen starter midt i Afrika (Lake Victoria) og går nordover til Egypt og ut i havet der. Endret 23. november 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ville tatt i mot og solgt Da forsvinner jo hele poenget. Isåfall ville jeg tatt den dyreste av de, solgt den og kjøpt alle mine realistiske drømmebiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 2 er lovlige, i følge GT Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også). Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også). Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken. Her jeg bor så ville ingen av de 3 fungert, med mindre jeg hadde en kran bil på slep, er mmange ulovlige fartsdempere her i området... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også). Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken. Her jeg bor så ville ingen av de 3 fungert, med mindre jeg hadde en kran bil på slep, er mmange ulovlige fartsdempere her i området... Skjønner dere nå hvorfor jeg heller vil ha Tesla? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Her jeg bor så ville ingen av de 3 fungert, med mindre jeg hadde en kran bil på slep, er mmange ulovlige fartsdempere her i området... 918 kan du heise opp så du får rett over 12cm bakkeklaring som burde være nok for litt mer grisgrendte strøk og. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 De fleste biler i dette segmentet kan leveres med et løftesystem for fronten, men det er vel mest for å komme over fartsdumper o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Den morsomme videosekvensen var ok i natt, men for ellers så virker det som de bedriver catch-up i forhold til hva som har skjedd innenfor motorverden siden Clarkson fikk fyken. Og er telt biten ukes fersk, eller ble de tatt opp for lenge siden? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Alt ble tatt opp for leeeeenge siden 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Lenge og lenge, 24-25 september for sist ukes episode.Dagens episode i Johannesburg er spilt inn 17 juli, så det er jo litt merkelig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 I studio/teltet burde maks ha vært 1-2 måneder, men helst mindre enn en måned Noe som de hadde kunne gjort om de ikke hadde reist verden rundt Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Skuffet over dagens episode. Det ble litt for mye 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 De sa jo selv at de er ikke akkurat ukesaktuelle i denne serien, så News-seksjonen er borte vekk. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Lastet ned med ødelagt lyd, jeg. Prisen man innimellom betaler for ikke å betale.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Skuffet over dagens episode. Det ble litt for mye Helt enig, eller iallefall om hovedklippet. Er vel gjerne sånn amerikanerne finner morsomt Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Skyting og eksplosjoner kan jeg se på Mythbusters. Men klønet ikke gutta til ting slik at det ble morsomt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Artig episode, men veldig lite med biler å gjøre, så hadde det ikke vært "the 3 baboons" som hadde showet så hadde jeg sluttet å se på Han Amerikaneren som kjører for de er bare irriterende, MYE bedre med Stig som ikke pratet Showet kan ihvertfall ikke bli verre Endret 26. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå