Vertical^ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Vil gjette på at alle bilene kjører på Michelin Cup-dekk eller lignende. Er i hvert fall det jeg har sett Chris Harris ha brukt når han testet Trinity, og samme med Salomondrin i hans Hyper 5. (Ser nå at Chris Harris testet med Pirelli Corsa). Uansett, så er det veldig mange faktorer som spiller inn i rundetid. Menneskelige feil, forskjellig temperatur i dekk, vekt på bilene, osv, osv. Endret 22. november 2016 av Vertical^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Trioen sin test ble gjort på akkurat de samme dagene som da Chris Harris gjorde det. Begge ble nok gjort med Pirelli-dekk på alle 3. Jeg er dog overrasket over påstanden av at TGT-testen ble gjort på den korte banen og Chris Harris sin på den lange? Har bare sett et par bilder hvor det sto noen kjegler i veien. Chris pleier alltid å ha flying start på sine, så det er i hvert fall den første forskjellen. Det jeg ikke skjønner er at P1 som visstnok potensielt skal være den som er vanskeligst å få mest ut av, gjorde det best med Chris og dårligst med belgieren som er ex-F1? Kanskje det er derfor han ikke er med der lenger... Endret 22. november 2016 av ahpadt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Nekter fortsatt å tro at P1 var den tregeste. clarkson sa jo at den var den raskeste med de dekka som den blir levert med. så tydeligvis har ferrari og porsche dårligere dekk som orginalt. men uansett, knall episode. Tja. Dårlig på bane eller på en litt våt landevei? P1 kan leveres med Trofeo R. LaFerrari, derimot, har P Zero Corsa som standard. Det er liten tvil om hva som egner seg best på en tørr og fin bane og på vanlig vei med varierende føre. Endret 22. november 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Anglesey Coastal Circuit McLaren P1 (on P Zero Trofeo R tyres) - 1:11.2Porsche 918 Spyder - 1:12.4McLaren P1 - 1:12.6Porsche 911 GT3 RS (991) - 1:13.6Porsche 911 Turbo S (991) - 1:13.6Ferrari 458 Speciale - 1:14.2 Ikke noe tvil om at Trofeo-dekkene er best på tørr bane. Laguna Seca (post 1988) lap times 1. Dodge Viper ACR (Mk V) Randy Pobst 1:28.65 (dekk) (frontspoiler/splitter)2. Porsche 918 Spyder Randy Pobst 1:29.893. McLaren P1 Randy Pobst 1:30.71 Viper er raskest, men er ganske uegnet på landeveien. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ville uansett valgt McLaren P1 av de tre. Penere bil har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 P1 ser ut som en kitcar i fronten. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Nå er det vel bare en av de tre bilene som kan brukes i det daglige, så det hadde vært avgjørende for meg da jeg ikke bor i nærheten av en bane. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvordan da, Civilix? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvordan da, Civilix? Forstår ikke spørsmålet, kan du omformulere eller utdype? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Du påstår kun 1 av 3 kan brukes i det daglige, han ber deg utdype. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Vil tippe han mener 918, men tror også at de andre fungerer helt ok, i hvert fall sammenlignet med tidligere super-/hypercars. Endret 23. november 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 2 er lovlige, i følge GT Ville uansett heller hatt toppmodellen av Tesla X, med alt ekstrautstyr Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 2 er lovlige, i følge GT Ville uansett heller hatt toppmodellen av Tesla X, med alt ekstrautstyr Du hadde vel ikke valgt Tesla X over noen av de, realistisk sett, om du FIKK en av de? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 2 er lovlige, i følge GT Ville uansett heller hatt toppmodellen av Tesla X, med alt ekstrautstyr Du hadde vel ikke valgt Tesla X over noen av de, realistisk sett, om du FIKK en av de? Ville tatt i mot og solgt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ville tatt i mot og solgt Scenario er; Du kan velge en av disse: Porsche 918, Tesla X eller McLaren P1. Bilen er gratis, du eier den men får ingen penger for å selge den. Du slipper å betale forsikring, avgifter osv. Vil du ikke ha den så får du gi den bort/vrake den. Du kan bare velge en av bilene. Da er det jo ingen tvil om at Tesla X ryker ut. Skjønner egentlig ikke hva den har til felles med de andre bilene sett bortifra at de har en elmotor i seg. For min del er McLaren P1 valget lett, selv om LaFerrari hadde vært lovlig på veien. Greit nok at Tesla X gir deg mer for pengene som en vanlig bruksbil og de fleste velger nok den framfor å spare/ta lån til de dyre, men det er ikke fordi Tesla X er noe man vil ha mer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ville valgt Tesla X De andre bilene er ubrukelige Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) nå er Civilix en porsche entusiast da, så det er vanskelig å diskutere bil med han om det er en porsche med i bildet. (ja jeg kjenner han i RL) selv hadde jeg tatt P1 uten betenkningstid, i mine øyne er det den jeg liker best utseende på, ferrari på andre og porscha på tredje. edit: jeg liker porsche jeg også altså, de har laga flere 911'er opp igjennom som jeg gjerne skulle eid, men 918 er ikke en jeg synes de traff veldig godt med design på. Endret 23. november 2016 av Spirre Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 2 er lovlige, i følge GT Ville uansett heller hatt toppmodellen av Tesla X, med alt ekstrautstyr LaFerrari kan også reg. Det var bare at eieren (Ferrari?) ikke ønsket å ta kostnaden. Model X hadde jeg solgt tvert om jeg hadde fått en. Har fått så mange skremselshistorier fra en kamerat som jobber i TMN. Orker heller ikke en millionbil med så begredelig byggkvalitet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 McLaren P1 har jo elektronisk styrt "sway bars". For dere som har sett P1 testen så kommer det jo fram at den er ekstremt komfortabel, i hvert fall iforhold til hva den er. Så til hverdags = P1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Kommer ny episode på fredag, da får vi se hva de fant på i Sør-Afrika. Endret 23. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå