L4r5 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Sorry, det må du finne ut selv. Retningslinjene setter en stopper for at vi kan hjelpe deg der. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Noen må klage litt også, da. Jeg har venta mange år på å få høre Clarkson si "Jeezus fucking Christ", også bleeper de det ut! Noooooooo... Neida, men dette var fine greier. De første fem minuttene f.eks, så følelsesladd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ja trodde faktisk ikke amazon skulle bleepe så mye, men sånn er det vel med "familiefjernsyn". 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Bleeper de det? Torrentene er uten bleeps og jeg har sett at GT er på youtube, som er nokså lovlig å se Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Bleeper de det? Torrentene er uten bleeps Er du helt sikker? Kanskje den jeg lastet ned ble rippet med foreldrekontroll skrudd på! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 99% sikker Hadde nok kommentert det selv om de hadde bleepet da jeg så episoden Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Jau, da har noen den barnevennlige versjonen. F-bombene er sjeldene, men dette bør de som ripper finne ut av.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hm...dette visste jeg ikke om. Jaja får finne "uncensored" versjonen da Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hadde det vært Top Gear måtte vel Jeremy skiftet navn til Jennifer nå? Han sa vel på Top Gear at visst P1 ikke vant skulle han skifte navn til Jennifer? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Vi må nok det, Bytex! Når det kommer til Porsche og p1 på gokart-banen til TG, KAN resultatet ha blitt annerledes. Firehjulstrekk er kjekt raske svinger, men kan være en bakdel i de krappe. Sånn var det i gamle dager i alle fall.. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Har vært fan av TG så lenge jeg kan huske. Skuffelsen ble stor da Clarkson fikk fyken fra BBC. Så nettopp første episode av GT, må si jeg ble forelsket på nytt. Nøyaktig hva jeg håpte på. Fantastisk! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Førsteepisoden var ganske bra, men P1 v 918 v LaFerrari kommer minst ett år for sent. Stusset over vekten som ble oppgitt for eks. LaFerrari. Det skiller under 100 kg (EU unladen) mellom den og 918. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) De prøvde å få testet alle tre bilene sammen for over ett år siden men ferrari nektet å la dem kjøre bilen på samme bane som mclaren, og mclaren skulle ha sine egne folk til å kjøre, Porsche mente det ville være en urettferdig test og ditt og datt...ble så mye styr at de fikk aldri gjort det. Nå så vi jo at alle bilene hadde teknikere fra respektive team, så de fikk vel halvveis viljen sin nå.Clarkson sa da at de kunne sikkert lånt alle bilene fra en rik sjeik i saudi arabia og kjørt dem selv, men ville beholde et greit samarbeid med utviklerene også. Pluss de ville ikke skylde en fyr mange millioner pund hvis de kræsja eller ødela bilene under transport. Endret 22. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ganske sikker på at det er spilt inn for rett over 1 år siden, ref. Chris Harris sin test som ble lagt ut på nett 18. november i fjor. Samme banen, samme dekor / farge på 918 og P1. Godt mulig de har sendt de nøyaktig samme bilene til Portugal ved 2 forskjellige anledninger, men det høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ganske sikker på at det er spilt inn for rett over 1 år siden, ref. Chris Harris sin test som ble lagt ut på nett 18. november i fjor. Samme banen, samme dekor / farge på 918 og P1. Godt mulig de har sendt de nøyaktig samme bilene til Portugal ved 2 forskjellige anledninger, men det høres merkelig ut. Er nok det, men synes testen egentlig kommer altfor sent, i hvert fall for oss som er litt bilinteresserte. Det er ulempen med det nye programmet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Er nok det, men synes testen egentlig kommer altfor sent, i hvert fall for oss som er litt bilinteresserte. Det er ulempen med det nye programmet. Dette er jo langt ifra en vitenskapelig test uansett. Man ser det for underholdningen sin skyld. Hadde egentlig ikke så mye å si når de testet bilene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jepp, da ser man rett og slett på feil program. At de bommer med nesten 300kg på LaFerrari sier vel sitt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Mener å huske at de hadde alle 3 bilene inne i studio en gang i siste sesong, men de fikk ikke nøklene til LaFerrarien, og det var to vakter som passa på at ingen av dem "stjal" nøkkel og hoppa inn i bilen. Så de fikk aldri testet alle tre mot hverandre som Top gear. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Nekter fortsatt å tro at P1 var den tregeste. clarkson sa jo at den var den raskeste med de dekka som den blir levert med. så tydeligvis har ferrari og porsche dårligere dekk som orginalt. men uansett, knall episode. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 clarkson sa jo at den var den raskeste med de dekka som den blir levert med. så tydeligvis har ferrari og porsche dårligere dekk som orginalt. men uansett, knall episode. Alle bilene hadde samme dekk, sannsynligvis hadde ingen av de originale. Jeg tør tippe P1 kom originalt med racing dekk som naturligvis gir en fordel når man kjører på bane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå