Bytex Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) --- Endret 18. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Premieren er i natt 01:01 og samtidig vil i det minste The Grand Tour bli tilgjengelig for streaming globalt via Amazon fra 01.12. Sies ingenting om full Prime og Amazon Video lansering. Misforstår jeg? Er ikke premieren om 25 timer, altså natt til lørdag? Gleder meg uansett veldig mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 En kollega fikk til Amazon Prime uten proxy/VPN.Han bare registrerte bare en 30-dagers prøvekonto slik som en vanlig amerikaner ville gjort og fikk så spilt av filmer både hjemme og på jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Nope episoden kom i natt. Ser begeistra tweets imorges av typen Episode 1 of @TheGrandTour was awesome! Top Gear fans need not worry. @Amazon Så vi som ikke er i utvalgte regioner (USA, UK, Tyskland, Japan) får bare fyre opp piratebay. Endret 18. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Eneste grunnen til at jeg går til torrents for det her er fordi det ikke er tilgjengelig på normalt vis. Litt synd, for dette er noe jeg gladelig hadde betalt for. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Eneste grunnen til at jeg går til torrents for det her er fordi det ikke er tilgjengelig på normalt vis. Litt synd, for dette er noe jeg gladelig hadde betalt for. Ditto. Kommer ikke til å vente en time lenger enn jeg må, så det blir piratkopiering inntil Amazon får ut fingeren. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Iflg gutta boys kommer amazon til å slippe det for hele verden etter 1. desember, gratis. Da kommer det ukentlige episoder i 200+ land. Det er bare de første par episodene som blir eksklusiv for amazon prime. Vet ikke hvordan man ser tv serier på amazon uansett jeg..trodde man bare kjøpte bøker og cd'r der. Endret 18. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Åååh... Hvis det er tilfelle så blir det et abonnement til på meg gitt. Det ga jo forsåvidt litt mer mening også. Kunne liksom ikke fatte og begripe hvorfor et så populært programkonsept skulle begrenses så kraftig. TG med den trioen blei jo vist i 250 land eller noe sånt. Endret 18. november 2016 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Gratis? link? Uansett så laster jeg ned først episoden på full guffe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 The Grand Tour launches in the UK, US, Germany, Austria and Japan this Friday, 18 November. In December, the show will premiere in 200 countries and territories around the world, exclusively on Amazon. Fans from around the globe will be able to catch up on all episodes aired to date. New episodes will be released weekly, every Friday, worldwide. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Amazon sliter med å levere hit, men jeg ser piratene allerede har sitt produkt på markedet. Det er latterlig hvor lite gjennomtenkt dette var fra amazon sin side, de burde kjenne internett bedre. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Filmbransjen har ikke lært ennå, så hvorfor skulle Amazon.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Jeg skjønner egentlig ikke hva amazon er. Altså..er det gratis for de 200+ landene som ikke har mulighet for amazin prime? For det er jo bare 4 land som kan bruke det. Eller er det en ANNEN abonnementstjeneste som IKKE er amazon prime som disse episodene legges ut på i 200+ land men fortsatt er amazon.com? ah whatever, torrents it is. Endret 18. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Tipper det kommer en billigere løsning for resten av verden, som ikke inkluderer alt det andre Finner null informasjon annet enn det jeg copypastet ovenfor så jeg vil si at Amazon har skutt seg selv Endret 18. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Fra Facebook siden deres: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Da stemmer det jo greit med det jeg skrev om min kollega tidligere...US Prime er tilgjengelig for almenheten og man kan starte 30 dagers trial som kan avbrytes når som helst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Eller..laste ned torrent. De kommer opp så fort episoden er streamet stort sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Syns det er greit å støtte Amazon og TGT når de faktisk gjør det tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ikke når de gjør det fullstendig utilgjengelig i 2 uker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ikke når de gjør det fullstendig utilgjengelig i 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå