Dubious Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Kommer nok til å fortsette å se GT, men jeg kommer ikke til å vente i spenning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Konge episode, hjalp riktignok på at Clarkson godsnakket om min egen bil Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Ganske enig i at man bør rette opp i disse tingene før sesong 2: 1. Make it feel more real 2. Make Richard nice again 3. Drop 'The American' 4. Shorten the chat 5. More epic adventures 6. Drop the 'Celebrity Braincrash' gag http://www.digitalspy.com/tv/the-grand-tour/feature/a819735/the-grand-tour-season-2-things-to-change/ Endret 4. februar 2017 av C64C 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Av de punktene er det bare det første som gjelder for min del. Celebrity- og Americangreiene tar så kort tid av episodene uansett. I denne sesongen er det vel omtrent bare episode 12 jeg har greid å sett uten å bli sur på noe tidspunkt. Har mere tro på (og forhåpninger til) neste sesong av Top Gear. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 1 sekund er nok til å drepe noen så jeg vil si at Amerikaneren og kjendistullet tok knekken på hele showet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Skal vurdere Top Gear da de virker som en grei trio Lenke til kommentar
mna Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 1. Make it feel more real Ja fikk litt ice road truckers feeling av namibia special. Men satser på det går seg til. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 jeg må innrømme at jeg ble noe lei av the amerikan etterhvert, men sånn utover det så er det nok bare litt flere cheap car shallenges jeg savner, resten var helt ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Har ikke vært så veldig mange høydepunkt i år, merkelig nok var den mest scripta challengen den jeg likte best, tenker på den med "øko" bilene. Ellers så sitter jeg igjen med følelsen som jeg hadde etter første episode, at de burde slutte med tv baserte bil programmer og heller konsentrere seg om egne solo show. Clarkson er god på dokumentarer, og May er forstyrrende god på slow tv Hammond er bare sinna og i midtlivskrise om vi skal tolke slutten av tg og hele gt :S Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Bra avslutning på sesongen. Likte spesielt innslaget om "winching", som jeg aldri hadde hørt om før. Jevnt over er jeg fornøyd med serien. Hadde ingen urealistiske forhåpninger, så jeg ble ikke skuffet. Et stykke opp til Top Gear under storhetstiden, men de kom ganske nært et par ganger. Noen brølere her og der, men det må man nesten tåle. Det største problemet er nok at det er altfor scripta. Har sett litt på gammel Top Gear (sesong 4-7) i det siste og selv om en del er scripta der også så virker det bare mer genuint. Savner de ekte latteranfallene til Jeremy. Fra Top Gear savner jeg nyhetene, The Stig og Top Gear-bana. Hadde ikke trodd jeg skulle si dette, men jeg savner også star in a reasonably priced car. Ikke selve intervjuene (med noen unntak), men jeg likte alltid å se gjestene kjøre bana. Spesielt hvis de gjorde det veldig dårlig eller veldig bra, eller bana var glatt på grunn av snø eller mye regn. Også savner jeg litt å klage på at ukas gjest er en britisk b-kjendis som ingen utenfor øya har hørt om 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Filming starter denne måneden http://www.digitalspy.com/tv/the-grand-tour/feature/a820841/the-grand-tour-season-2-tickets-online-locations/ Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Måtte myse innom nye Top Gear S24E01... Reasonable fast car, hallo? Terningkast ⚁. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ja, det var ganske teit. Jeg likte faktisk rallycross-konseptet fra forrige sesong bedre. Passa jo bra med noe nytt siden serien skulle ha en ny start med nye programledere og sånn, i stedet for den samme gamle bana. Ellers synes jeg episoden var helt grei, Det hjalp virkelig å bli kvitt Evans. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Måtte myse innom nye Top Gear S24E01... Reasonable fast car, hallo? Terningkast ⚁. Hva var galt med det? En GT86 kan gi mange morsommere innslag enn de kjedelige de har brukt tidligere. Fin måte å fornye konseptet på. Jeg digget nye Top Gears første episode. Vi er heldige som får både TG og GT nå! 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Hammond i en stygg ulykke under filming av neste sesong. http://www.tv2.no/broom/9006194/ Ifølge engelske The Sun, skal Hammond ha blitt slått bevisstløs av veltet. Til avisen sier Jeremy Clarkson følgende:– Han skadet seg temmelig stygt.Ulykken skal ha skjedd i en øde del av Mozambique, langt fra nærmeste sykehus. På spørsmål om Hammond har blitt fraktet til sykehus, sier Clarkson dette til The Sun:– Vi bruker ikke sykehus! Endret 20. mars 2017 av -lemoncake 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Han klarer seg. It's true, I did fall off a motorbike whilst filming recently for The Grand Tour in Mozambique. I banged my head, yes, along with pretty much everything else apart from my left thumb, which remains un-bruised. Can't tell you more yet about the how and why of it; that's all for later in the year on the show. As for injuries; well put it this way, I don't think I can get a book out of it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Måtte myse innom nye Top Gear S24E01... Reasonable fast car, hallo? Terningkast ⚁. Hvis du virkelig ikke ser poenget med en GT86, bilen laget til ære for drifte klassikeren AE86, og alt annet enn en kjedelig bil, da bør du kanskje finne på noe annet enn å se på bilprogrammer.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Hamsteren i en ulykke på lukka bane, vistnok et skada kne Clarkson tweet https://twitter.com/JeremyClarkson Bilvraket etterpå https://i.redd.it/rdzy8r8n0u2z.jpg https://imgur.com/gallery/fCeRZ Endret 10. juni 2017 av slipten 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Byrjer å bli relativt ofte no. Håper GT har minst like bra "sikkerhetsstyrker" som TG hadde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Begynner vel også å bli et tegn på at de presser grensene litt for langt, samt at de ikke lenger er like ungdommelig som de var en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå