Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jepp. Har egentlig ikke noe imot kjendis-greia og "The american" hvis det hadde gjort det en (maks to) ganger. Problemet er at de ikke klarte å finne på noe bedre å ha i de neste episodene. Om akkurat den type humor er britisk eller amerikansk som har blitt diskutert ofte er ikke så nøye da å ha de som gjengående biter er kjedelig uansett hvordan du vrir å vender på det. Har enda ikke sett noen som oppriktig liker de segmentene. På det beste så er de helt ok. Men som jeg tror jeg nevnte så føler jeg TGT er på riktig spor nå. Vet ikke om det er jeg som blir vant til TGT eller om det er CHM som har blitt vant til det nye showet. Nå er jo de fleste innslagene filmet for lenge siden så det eneste de kan bli "varm i trøya" på er studio-delen, men det har mye å si når de har valgt å vise klippene de har gjort. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Dagens episode var ganske god, men hadde vært bedre om de enten hadde kuttet ut kjendis-tullet, eller at de hadde brukt Loch Ness monsteret, siden de var ved Loch-Ness... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Episode 10 var nok den svakeste hittil for min del. Flott test av den Alfa-en, men Barbados-opplegget var ikke noe særlig. Ja, jeg ligger en uke bak. Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hei, Har en Samsung UE558005 TV kjøpt i 2011 samt Xbox One. http://www.lydogbild...msung-ue55d8005 Prøver finne appen AMAZON pga jeg vil se The Grand Tour via tv og ikke PC eller brett. Problemer er at jeg ikke finner appen, verken på TV'n eller i apper på Xbox One. Virker ikke som min TV er kompatibel med appen? Men skulle vel likevel kunne finne den under "apper" når jeg skrur på Xboxen? Hva er problemet her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Iallefall hva som angår Xbox One, så er ikke appen tilgjengelig i den norske store'n (enn så lenge). Du kan jo forsøke å bytte til amerikansk/britisk store og se, men spørs om kontoen din vil fungere med de app'ene. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 https://www.amazon.com/gp/video/ontv/devicesIkke støttet TV Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Nettopp, da blir det ved uansett dødfødt da med både ikke-kompatibel TV samt at appen ikke er å få i den norske store'n. Får vel investere i ny TV da hehe Tips? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Laste ned, som de fleste gjør 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Billigere med Chromecast og caste fra mobil / nettleser. Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja har chromecast og 80/80 linje (fiber), men sliter tidvis med lagging når jeg caster fra brettet. Sleit med det når jeg så PL ifjor (har ikke kanalen i år) av en eller annen mystisk grunn. Kan teste på nytt og se med TGT Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 HDMI fra PC til TV er min løsning, eventuelt anskaffe på andre måter. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja har chromecast og 80/80 linje (fiber), men sliter tidvis med lagging når jeg caster fra brettet. Sleit med det når jeg så PL ifjor (har ikke kanalen i år) av en eller annen mystisk grunn. Kan teste på nytt og se med TGT Hvis du får konfigurert nettverket ditt (i ruteren, WLAN og LAN) så anbefaler jeg deg å skru på IGMP/Multicast om dette er disabled. Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Ja har chromecast og 80/80 linje (fiber), men sliter tidvis med lagging når jeg caster fra brettet. Sleit med det når jeg så PL ifjor (har ikke kanalen i år) av en eller annen mystisk grunn. Kan teste på nytt og se med TGT Hvis du får konfigurert nettverket ditt (i ruteren, WLAN og LAN) så anbefaler jeg deg å skru på IGMP/Multicast om dette er disabled. skal sjekke.,... IGMP/Multicast var ikke et alternativ jeg kunne krysse av på... Endret 27. januar 2017 av tombaj Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvilken ruter er det du har? Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvilken ruter er det du har? Kan det være Zyxel P2812AC ? Det som står på boksen på veggen hvertfall. Levert av Altibox som sagt... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg synes Amerikaneren skal få seg ei hagle Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bra episode denne gangen! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Blir bare bedre og bedre for hver episode! Jeg lo godt av sketsjen med launch kontroll 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Og da var det slutt for nå noen som har lest noe om når de starter igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Clarkson sa jo at det ble senere i år, så kan vel forvente rundt slutten av november/tidlig desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå