Wheeljack Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Kunne godt ha spart seg for den kommentaren. Hadde faktisk vært litt morsom hadde han sagt noe ala: "Det problemet har jeg ikke da jeg er en voksen mann" Likte veldig godt LeMans-innslaget. James May er til motor-reportasjer hva David Attenborough er til naturprogrammer. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Hvordan får dere spilt av på TVen? Finner ingen Amazon Prime App i App store (Samsung TV), den medfølgende nettleseren får jeg beskjed om at ikke er støttet, og når jeg spiller av fra Macen og kobler den til TVen får jeg beskjed om å koble fra TVen før jeg får begynne å se programmet Jeg har ingen problemer med å koble min Mac til TVen for å se på via Prime. Synd at det kun er et fåtalls TVer man kan få Prime og derav 4k på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvordan får dere spilt av på TVen? Finner ingen Amazon Prime App i App store (Samsung TV), den medfølgende nettleseren får jeg beskjed om at ikke er støttet, og når jeg spiller av fra Macen og kobler den til TVen får jeg beskjed om å koble fra TVen før jeg får begynne å se programmet Det er derfor man kanskje vil privatkopiere selv om man har abonnement på Amazon Prime. Det er ganske håpløst at de ikke vil støtte f.eks Chromecast. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Det kom Amazon Video app på min Samsung her om dagen. Fungerer også fint å koble TVen til PCen via HDMI for min del (Samsung 6-serie 2016-modell / AMD Radeon 7850 skjermkort). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Del 1 av Ørken videoen er drøy og kjedelig Hele episoden kunne ha vært kuttet til 1/3 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Det som skuffet meg veldig var måten de hadde redigert det på med tanke på når de kjørte ned sanddynene. De ga inntrykk av å ha kjørt ned mange, men i realiteten ser det ut som de kjørte ned få dyner. F.eks. disse to, som redigeringen (sendingen) gir inntrykk av er to forskjellige nedstigninger i måten de har sydd det sammen: "Dyne 1": "Dyne 2": Ihvertfall for meg ga episoden det inntrykket at disse to, se tidsstempelet, nedstigningene skulle være to forskjellige dyner. Endret 30. desember 2016 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg syntes også at de sand-dynene så litt rare ut også, men tenkte ikke noe mer over det... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Liker veldig godt slike episoder, skulle ønsket at hele programmet kun var slike reiser. Problemet er at jeg tror alt er gjennomskriptet og klippet. Tror f.eks. null på at de sov under bilene sine. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Selvsagt er det det. De har et helt enormt crew som gjør absolutt alt for de, selv er de bare noen dronninger som skummer fløten. Likeledes med slike felt-reparasjoner der de "liksom" fikser ting selv, er bare for at det skal se sånn ut. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Akkurat. Tidligere har det ihvertfall føltes ekte, selv om alt var juks da og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 The Grand Tour - Sytetråden Mods? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Clarkson sa jo i videoen at med hjelp fra crewet så fikk han fikset bilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 The Grand Tour - Sytetråden Mods? Ganske enkelt å få slutt på sytinga da. Bare se å lage noen bra episoder det! Verre er det ikke.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Så nettopp episode 8. Egentlig ganske skuffet over The Grand Tour. Faktisk gleder jeg meg mer til nye sesongen av Top Gear uten Chris Evans. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Likte del 2 mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Så nettopp episode 8. Egentlig ganske skuffet over The Grand Tour. Faktisk gleder jeg meg mer til nye sesongen av Top Gear uten Chris Evans. Ja, har absolutt ikke vært den beste sesongen de har gjort. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 The Grand Tour er en stor skuffelse og er glad jeg ikke har betalt for dritten 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Fantastisk spesial. JEg storkoste meg. 3 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg har vært veldig fornøyd med The Grand Tour. 3 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg mente ikke innlegget mitt som sytete, mer heller som en observasjon. Tror de trenger innkjøringsstid til dette konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå