Dubious Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Testing av billige biler kan vi lese om i VG etc. Men episode 2 var bare helt tragisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Langt bedre! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Langt bedre! Trodde de hadde sendetid på Fredager.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Langt bedre! Trodde de hadde sendetid på Fredager.. Og i dag er det fredag, hva er du vil frem til? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 at de kom på Fredags kveld De hadde aldri fått rivd det huset om det hadde vært i Norge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det er ingen "sendetid" lengre. Episoden kommer opp på amazon 00:01 hver fredag. Trenger ikke sendetid for streaming. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Var ikke så gal den episoden her. Var i hvert fall underholdende til en viss grad. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Episoden var i det minste bedre enn den forrige (som var katastrofal). De hadde aldri fått rivd det huset om det hadde vært i Norge Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det var et privat hus på Clarkson sin tomt, såklart hadde de fått rive det med hans tillatelse. Han skal bygge et nytt hus der, så det ville blitt revet uansett. Han sa det på twitter for et halvt år siden, noe om å "blowing up a house #thegrandtour" 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Kjempeepisode! Dette var virkelig en episode som tok det tilbake til gode, gamle Top Gear! En god dose humor, tull, og masse bil. Blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Riksantikvaren ville ha satt ned foten Største problemet med GT nå er at det er så lenge mellom Fredagene Endret 2. desember 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Tør jeg å påstå at denne episoden er bedre enn mange klassiske Top Gear episoder? Synes likevel ikke gjestedelen er noe å ha med da. Ellers er alt som det skal være. Fine biler, morsomme skuespillere og god kinematografi... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Gjestedelen var artig den først episoden, nå er det bare pinlig Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Riving og slikt fikk jeg ikke med meg siden jeg slo av halvveis i episode tre. "The grand tour" er rett og slett en voldsom nedtur i fra trioens Top Gear tid, og da må jeg innrømme som langvarig Top Gear fan at trioen egentlig hadde tapt seg litt de siste par sesongene de var i Top Gear. Når det gjelder "The Grand Tour", så mangler "de store turene" helt. De har hatt et par sjarmløse turer, og det viser at det amerikanske publikumet er deres hovedmål siden "mobbingen" internt nå har gått fra å ha et intelligent tilsnitt til i hovedsak være av den "bøllete" typen. Der de i Top Gear hadde flotte turer, på bortgjemte veier, har de nå "kultur"-turer med en Richard Hammond på slep som kun er med for å være en plageånd (ep 3). Der de i Top Gear hadde (stumme) Stig som prøvekjørte på en underholdende (via programleders kommentarer) måte, så er der nå en sur og umorsom amerikaner som testkjører på en kjedelig bane. To av høydepunktene for meg på Top Gear, uten om de store turene, var kappkjøringene (gjerne bil v offentlig transport) og utfordringene der de "kjøpte" hver sin bruktbil gjerne så med en påfølgende ombygging. Som sagt jeg slo av midt i tredje episode og jeg kommer nok fremdeles til å kose meg med repriser av gamle Top Gear episoder, men "the Grand Tour" skuffer så mye at jeg tror to og en halv episode er nok til at jeg glemmer den serien. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Top Gear hadde ikke det du snakker om i alle episodene og vi har kun fått 3 GT episoder så langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Så akkurat den siste episoden, og mine tanker er mer eller mindre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Denne episoden var en opptur i forhold til de andre to. Det største problemet mitt er at The Grand Tour er blitt mye mindre britisk og har mer amerikansk humor enn Top Gear hadde. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Største problemet mitt med episode 3 er at de dro til UK, bare for å vise klipp fra Italia Skjønner ikke poenget med hvorfor de drar rundt om i verden.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det er nå nok britisk humor enda. Jeg ble litt skuffet over denne serien, det hjelper ikke med store navn og dyre budsjett dersom scriptet og gjennomføringen suger. Hvertfall glad jeg ikke betaler for å se på dette, det hadde vært bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå