Truls883 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Hei! Noen som har noen bra forslag hvor man kan sitte ute på bryggen i Bergen og spise en bra lunsj og ta seg en pils? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Matmessig er bryggen tettpakket i steder som surfer avgårde på plasseringen. Det er mye halvfabrikat i omløp. Jeg jobber som kokk og er glad i øl, så om jeg skulle spist og pilset ute, ville jeg valgt enten Bare Vestland (ved Holberg-statuen) eller Una (mellom kjøttbasaren og bryggen). Begge to har god mat og et omfattende ølkart. Lenke til kommentar
Truls883 Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Matmessig er bryggen tettpakket i steder som surfer avgårde på plasseringen. Det er mye halvfabrikat i omløp. Jeg jobber som kokk og er glad i øl, så om jeg skulle spist og pilset ute, ville jeg valgt enten Bare Vestland (ved Holberg-statuen) eller Una (mellom kjøttbasaren og bryggen). Begge to har god mat og et omfattende ølkart. Takk, fikk også anbefalt Bare Vestland av en bekjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå