ARJ Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Nå er jeg egentlig i ferd med å bytte ut alle asusene mine til fordel for Ubiquiti, men jeg har fryktelig mye å gjøre med andre ting så derfor har jeg ikke prioritert dette. 11.Mai så ble det lansert nye merlin oppgraderinger så jeg tok meg en runde på mine ac87u og min rt66u og det ble BRA ! Tidligere så har jeg ligget på i underkant 300 mbit på ac66u men klarte lett 500 mbit på 5 ghz etter oppgraderingen. Mimo er også aktivert nå så ac87u'en virket bedre selv om jeg ikke har hatt problem med det tidligere. For et par måneder siden så ble det også lansert en app. Usikker på denne på android da jeg har iphone 6s og ios selv men den er utrolig bra. Her kan du faktisk limitere hastighet på brukere og du kan sperre brukere ute enkelt med appen. Utrolig nice for oss som har unger som har tendenser til å bruke nettet for mye og for å begrense hastighet til leieboere Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Hva heter appen? Finner "ASUS Router"-appen, for styring av hjemmenettverk, men er det en egen for Merlin? .:o Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 nei.. den fungerer fint sammen med merlin fw.. så asus router app er riktig. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 nei.. den fungerer fint sammen med merlin fw.. så asus router app er riktig. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg er i din båt jeg ble lei av søppel fra ende til ende på Asus og har nå satt opp 2x AC AP Pro fra Unifi, stor fornøyd. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Har 1000 mbit linje og har aldri hatt noen store problemer med asus. Nå er wifi limitert til 500 mbit og jeg får omtrent 500 mbit på wifi. Men jeg skal kutte "stygt" utstyr å sette opp flere ubiquiti ap med poe for jeg har lagt kabler i veggene til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå