EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Hei jeg er litt bekymrett om min har spionprogrammer- har dere noen anbefalinge, antispionprogrammer eller forslag så ville det være supert. en annen ting jeg har fra før symantec på maskinen men er ikke sikker hvordan jeg bruker - har hørt at det jobber automatisk? Er det i sp fall sant? Takk på forhånd Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Du kan selv sjekke hvilke program og hjelpeprogram som rusler og går i bakgrunnen på Mac-en, og om hvor mye prosessorkraft og arbeidshukommelse de bruker. I mappa Programmer ligger det ei undermappe Verktøy. Der finner du bl.a Aktivitetsmonitor. Vær oppmerksom på at mange av systemets kjerneprosesser kan ha ganske "mistenkelige" navn, men du kan i hvert fall både se om Symantec er i gang, og om det er et ukjent tillegg som bruker mye ressurser. Notér navnet og søk etter dette navnet på nettet, så får du ofte svar på hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå