Gå til innhold

Ateisme føder mindre barn

Anbefalte innlegg

Med en cuck som briten John Oliver med det dumme underholdnings programmet som folk ler til de dør så er det ikke overrasket :p.

Greia er at ateister vil heller gå på clubbing enn familie verdier osv. De er som parti svensker mer eller mindre. Så da forsvinner kulturen som gjorde Europa det som det er i dag og sekularisme øker de omstendighetene, helt siden 60 tallet iallfall med sex og dop, jeg foreslår at Norge blir katolsk (Protestantismen er bare et maktspolitisk platform nå for politkerne og LGBT mer eller mindre). Uansett faktumet er at muslimer føder mer barn pga de forbyr prevensjon og abort og føder mange barn, vi må forby slikt også og innføre sterk kristning av landet og slikt kan vi motstå fundamentalisme. Eller bli reddet av Donald Trump kan også funke men det er mitt forslag.

Endret av Riki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... helt siden 60 tallet iallfall med sex og dop, ...

Vi som har levet siden 60-tallet tenkte vel kanskje at sex var en forutsetning for å få barn...  :innocent:

Uansett faktumet er at muslimer føder mer barn pga de forbyr prevensjon og abort og føder mange barn, ...

Faktum er at muslimer født og oppvokst i vestlige land får like få barn som alle andre. På det området tar de etter vår kultur.

..., vi må forby slikt også og innføre sterk kristning av landet og slikt kan vi motstå fundamentalisme.

Hvem er vi? Og hvordan er forbud og sterk kristning noe annet enn nettopp fundamentalisme?

Geir :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

I så fall er det et argument for ateisme, ikke imot. Det er ikke et mål i seg selv å føde flest mulig barn, spesielt ikke i dag. Det er flere mennesker på kloden enn noengang før - det er det moderne medisin og ikke religion som har sørget for - og om trenden fortsetter er det bare et spørsmål om tid før velferdsordninger må avvikles, miljøet bukker under for forbruket og man får enda flere konflikter pga. fattigdom.

Ellers: Mange katolske land har lavere fødselsrate enn protestantiske land i Nord-Europa, og slett ikke alle muslimer får store barnekull og mange benytter seg av abort og prevensjon. Det er mange religiøse som benytter seg av nattklubber og liker en god fest, og det er også mange ateister som ikke gjør det. Generaliseringene holder ikke vann. Europa har forøvrig aldri hatt høyere levestandard enn i dag, og da spesielt i de mest utviklede og (påfallende nok) minst religiøse landene.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Hva ønsker du å oppnå med trådene dine?

Anyway, mitt forslag er at du flytter til "paradiset" Saudi Arabia (eventuelt Honduras/Kongo/Zimbabwe om du foretrekker en galskap over en annen galskap) der slipper du alle problemene du tok opp, du slipper de fleste menneskerettighetene og lignende sekulært tull. 

Eventuelt finne på noe bedre å gjøre enn å spamme ned diskusjon.no med svada tråder under nye brekende riot aliaser i trollegudens navn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel et faktum at flere land i Europa nå har negativ fødselsrate i forhold til å opprettholde befolkningstallet.

Vi kan forstå at Russland nå vil verne seg mot vestlig påvirkning.

Men så er det vel en del som håper på et Michael Jackson-samfunn, der alle er av sterkt blandede etnisiteter og kanskje ser ut som Michael Jackson.

Har visst allerede blitt sånn i Oslo noen steder, at lysblonde personer farger håret mørkt for å passe bedre inn i innvandrersamfunnet.

Lenke til kommentar

Med en cuck som briten John Oliver med det dumme underholdnings programmet som folk ler til de dør så er det ikke overrasket :p.

Greia er at ateister vil heller gå på clubbing enn familie verdier osv. De er som parti svensker mer eller mindre. Så da forsvinner kulturen som gjorde Europa det som det er i dag og sekularisme øker de omstendighetene, helt siden 60 tallet iallfall med sex og dop, jeg foreslår at Norge blir katolsk (Protestantismen er bare et maktspolitisk platform nå for politkerne og LGBT mer eller mindre). Uansett faktumet er at muslimer føder mer barn pga de forbyr prevensjon og abort og føder mange barn, vi må forby slikt også og innføre sterk kristning av landet og slikt kan vi motstå fundamentalisme. Eller bli reddet av Donald Trump kan også funke men det er mitt forslag.

Den katolske kirken forbyr prevansjon og abort, fakta! Paven går ut å sier i verdens fattigste kontinent hvor kjempefamilier og aids er vanlig og sier at de ikke skal bruke prevansjon og abort er en synd. Man kan redde liv ved å undervise i prevansjon.

Kvinner dør når de blir nektet abort ved livstruende graviditet, og en nonne ved ett katolskt sykehus i USA ble utvist fra den katolske kirke når hun foretok en nødvendig abort for å redde morens liv.

Å inkludere LGBT mennesker in i samfunnet vil også redde liv, mennesker tar sitt eget liv (en synd straffet med en evighet i helvete i følge den katolske tro) når det blir utstøtt av samfunnet takket være rigide religiøse "verdier".

Edit: manglende ord

Edit 2: Trådtittel burde være "Ateister føder mindre barn", ordet ateisme rimer ikke i sammenhengen. Og mener du at de er fysiskt mindre?

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Er vel et faktum at flere land i Europa nå har negativ fødselsrate i forhold til å opprettholde befolkningstallet.

Vi kan forstå at Russland nå vil verne seg mot vestlig påvirkning.

Men så er det vel en del som håper på et Michael Jackson-samfunn, der alle er av sterkt blandede etnisiteter og kanskje ser ut som Michael Jackson.

Har visst allerede blitt sånn i Oslo noen steder, at lysblonde personer farger håret mørkt for å passe bedre inn i innvandrersamfunnet.

Hehe at vi farger håret for å se ut som pakistanere er vel bortimot dummeste jeg har hørt :p Er vel en mer nærliggende forklaring at det å bleike luggen ikke er fullt like hot som det kanskje pleide å være i stor-Oslo og omegn for 20 år sia :)

Dette med fødselsrate er ganske enkelt, vi trenger ikke lenger en skokk med barn for å ta vare på oss selv når vi blir gamle, staten fikser det for oss (evnt private firmaer for de eldrende frogner fruer).

Syntes også poenget til Geir om at at fødselsraten til folk tilpasser seg fødselsraten i det landet man bor i er verdt å få hamra inn. Så det ekle og alt for enkle argumentet med at "negerne kommer hit å reproduserer som kaniner" type piss, enkelt å greit ikke stemmer. Tallene viser at de detter ned på to barn i snitt i likhet med etniske norske de også. At dette er veldig overraskende syntes jeg alltid er like overraskende.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha for en trollunge du er. Kunne ha plukket ifra hverandre den søte lille dumme posten din hadde jeg trodd du var seriøs.

Forøvrig, mindre barn, er ateisme veksthemmende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

vi må forby slikt også og innføre sterk kristning av landet og slikt kan vi motstå fundamentalisme

Imponerende hvor treffsikkert du skyter deg i foten din, hva med den andre ... Kanskje du klarer den og med bare ett skudd til?

Lenke til kommentar

vi må forby slikt også og innføre sterk kristning av landet og slikt kan vi motstå fundamentalisme

Imponerende hvor treffsikkert du skyter deg i foten din, hva med den andre ... Kanskje du klarer den og med bare ett skudd til?

Ville du trodd på Gud om du skjøt begge føttene? Blinde kan ikke se, døve kan ikke høre, de som er skutt i føttene kan ikke gå. Men Gud eksisterer alltid.

Men sånn sett er jeg glad for at jeg kan gå ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ville du trodd på Gud om du skjøt begge føttene? Blinde kan ikke se, døve kan ikke høre, de som er skutt i føttene kan ikke gå. Men Gud eksisterer alltid.

Men sånn sett er jeg glad for at jeg kan gå ^^

Vel, mulig du kan gå rent fysisk, men på det mentale planet virker du å halte nokså kraftig på det logiske planet

Hva angår "gud og sånne greier" skulle jeg ønske "born again"-typen av religiøse kunne bli tatt vare på av snille trosfeller og ikke slippes løs på verden før de hadde landet igjen ..

Gud må gremme seg godt i skjegget av alle disse som hoier og fekter med armer og ben, og påstår å vite guds essens

Peace out!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...