Gå til innhold

Ett lite hotel på Gran canaria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja blir nok borte men om jeg kommer igjen om en stund vet jeg ikke.

Jada du vet hvor du finner meg du ?

Jeg får ofte bare vært på nett med mobil og ett av problemene med det er tomt jeg ikke får opp andres bilder her på kritikken. Det problemet hadde jeg ikke før.

Lenke til kommentar

Har de samme problemene som deg vedrørende mobiltlf. Må jo bare håpe på et dette løses raskt. Håper fraværet fra Bildekritikken blir kort.

Bildet: Spesiell etterbehandling, slett ikke ueffent.

Mvh Ragnar

Tusen takk Ragnar. Er en del av dere jeg virkelig kommer til å savne så vi får se .

Lenke til kommentar

Artig virkning her.

Trist å se at folk har blitt så avhengig av nett på mobilen at de skroter en fotoside fordi de ikke kan se bilder så smått at det er umulig å bedømme.

Jeg vil ikke ha en smart telefon om du heiv'n etter meg. Min telefon er for å ringe med og motta samtaler.

Internett bruker jeg en 32 tommers skjerm på så jeg kan bedømme bildene.

Men hver si løst sa mann han drakk mes de andre slåss.

Roar

Lenke til kommentar

Artig virkning her.

Trist å se at folk har blitt så avhengig av nett på mobilen at de skroter en fotoside fordi de ikke kan se bilder så smått at det er umulig å bedømme.

Jeg vil ikke ha en smart telefon om du heiv'n etter meg. Min telefon er for å ringe med og motta samtaler.

Internett bruker jeg en 32 tommers skjerm på så jeg kan bedømme bildene.

Men hver si løst sa mann han drakk mes de andre slåss.

Roar

Forøvrig er det ikke små bilder engang her kun noen streker og kan ikke trykke på strekene engang så er nok noen som ikke har klart å programmere riktig hos tek.No

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...