Xandathrii Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Kjøpte dette spillet, som maaaange andre billig i Jula på steamsalg, så gleder meg til å teste dette ut. Så noen av mine steamvenner hadde 4-500 timer played, så det lover jo godt for et spill man kan kose seg med lenge :-) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Håper du koser deg. Jeg har i hvert fall hatt mye moro med det! Anbefaler om du ikke har DLC å skaffe Utopia. Den er veldig god. Det er også to story packs som gir mye bra innhold, som ikke er obligatoriske, men fine. Species packs er optional så klart. Stellaris' neste XP (v 2.0) kommer for øvrig til å bli GEDIGEN. Hvis du har fulgt teaserne, vet du at det vil fullstendig redefinere spillet. I går kom navn og pris. Navnet er Apocalypse, og prisen er 19.99 usd/euro. Ganske mye, men så er det sykt mye innhold, både i gratis-patchen 2.0 og for Apocalypse-kjøpere. Dev diary 100 forteller at alt som er blitt delt så langt i dev diary 91-99 (utenom 95 som var om en mini-DLC) blir gratis. Gårsdagens dev diary er for noe av det som kommer i Apocalypse. Death stars (kalt Planet Destroyers), Super Star Destroyers (kalt Titans) and ion ray super-våpen! https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-100-titans-and-planet-destroyers.1064560/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Noen nye twitter-teasere som jeg liker: Nydelige landegrenser: Nye innstillinger: Grusom krig: Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Wiz om framtiden til spillet etter 2.0 Cherry: "War will not be the primary focus post Cherryh. Diplomacy, espionage and the economy will be our new long-term focuses. That’s not to say those are the *only* things we’ll be doing, of course..." Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Romersk navneliste! Hellige verdener! 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. Har du prøvd Kaiserreich-modden til HoI4? Den er veldig bra. Torsdagens utviklerdagbok for Stellaris snakker om forandringer til ascension perks og noen tillegg til denne delen av spillet: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-103-civic-ascension-perks-changes-and-additions.1067730/ 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. Har du prøvd Kaiserreich-modden til HoI4? Den er veldig bra. Torsdagens utviklerdagbok for Stellaris snakker om forandringer til ascension perks og noen tillegg til denne delen av spillet: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-103-civic-ascension-perks-changes-and-additions.1067730/ Tror jeg prøvde den så vidt etter å ha lest en veldig interessant oppsummering av en runde som jeg tror du skrev for en tid tilbake? For min del er nok problemet med HOI4 i stor grad de endrede spillmekanikkene, særlig hvordan du kontrollerer styrkene dine og manglende OOB, men det er så klart en smakssak. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ja stemmer nok det. Jeg skrev en dagbok for Spillhistorie.no. Takk for gode ord. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Da var den store DLC dagen her https://www.paradoxplaza.com/stellaris-apocalypse/STST01ESK0000013.html Kommer vel noen reviews etterhvert. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Ikke kommet til salg på steam enda. :< Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg fikk steamkoden fra Paradox shop for et par tre timer siden. Men er ikke hjemme ennå... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Da har jeg spilt i 20 minutter. Koser meg masse. Dessverre har jeg ting å gjøre i dag, så blir ikke så mye mer jeg får spilt... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Akkurat kjøpt det og gleder meg til å sette i gang! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization). Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization). Absolutt verdt å plukke opp igjen. Mange av forbedringene og endringene tror jeg du får gratis via siste patch også. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization). Absolutt verdt å plukke opp igjen. Mange av forbedringene og endringene tror jeg du får gratis via siste patch også. Fikk siste patch i dag. Den var på 500MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå