Venin Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Intro: Jeg har noen gamle panelovner som jeg tenkte å bytte ut med nye. Strømledningen går rett inn i veggen, altså ingen stikkontakt. De fleste nye ovner har vel som regel støpsel, så jeg tenkte å få en elektriker til å lage en stikkontakt på veggen. For å unngå mikromoduler som må fjernes av elektriker igjen ved salg av leilighet, tenkte jeg å bruke innstikkmoduler (Z-Wave) på ovnene. Men det er vel neppe plass til stikkontakt OG innstikkmodul bak panelovner? Har noen av dere forsøkt dette? Jeg vil helst slippe å ha stikkontakt og innstikkmodul synlig på siden/under panelovnen. Endret 12. mai 2016 av Venin Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Du trenger vel ikke fjerne mikromoduler selv om du selger. Kjøp heller en billig controller og selg "smart leilighet". Jeg er imidlertid ganske sikker på at å ha en stikkontakt bak ovnen bare er å glemme. For det første er det neppe plass, og for det andre er det neppe lov. 1 Lenke til kommentar
Venin Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Takk for svar. Får gruble på om elektrikeren skal koble ovner direkte eller lage stikkontakt ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå