Gå til innhold

Rundefyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er delvis firkanta, jo.

Pent plassert i flata der det står og glanar utover tomt hav.

Lys, skarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å klage på.

Håpa på å arrestere deg på horisonten, men den var jaggu rett den au.

Roar

Hei,

restene av gamlefyret ser du til høyre for det nye, denne rustgreia nede på berga ved sjøen. Det fyret var rundt! :D

Synd du ikke fant noe å pirke på,...jeg fant noe sjøl når jeg fikk det opp på stor skjerm på jobb..;) (nå kan du lure nå! :D)

Lenke til kommentar

Lækkert bilde

Takk takk Kjell Stian! :) Fin plass dette, har du vært der?

Nei. ble sittenes i Lundeura hele helga jeg var der i fjor. Men har sett og hørt det er en fin tur dit

Fikk du sett og fotografert lunden da? :)

Kjempesøt og dødssjarmerende liten skapning.  Vi gikk først ned til fyret og så bort i Lundeura, vi satt der ei lita stund. Vi så en fugl i full spikar forbi oss, men så skjedde det ikke mer.  Vi vurderte å gå igjen, men plutselig skjedde det ting og de kom inn!  Åhh! så gøy det var! :w00t:  Jeg har ikke objektiv til fuglefoto, så fotofangsten ble ikke noe særlig, men opplevelsen ble fin! :D

Lenke til kommentar

Velkomponert bilde av fyret, ser skikkelig stilig og funkis ut. Har vært noen turer på Runde (to i vår) men aldri vært ned til fyret.

Sist jeg var ut der så jeg bare en lunde som kom inn og landet, den fikk jeg ikke bilde av, så det blir en tur til. Bra trim å slite seg opp kneika med blytung fotosekk :)

Mvh Oddmund

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...