Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Uncharted 4....et problem

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er bare meg som blir litt svimmel og kvalm når jeg spiller SP delen?
Er kamera bevegelsene som gjør dette.feks når jeg vrir meg til en av sidene så hakker bilde litt.
Hadde aldri dette problemet med de andre spilla og for å være sikker så satte jeg i "Drake Collection" til PS4 og testa U3 og der er kamera bevegelsene jevn og smooth.
Skuffende at dette spillet har mye lavere framerate enn de gamle.

Sist jeg ble kvalm av et spill var "The evil within" den var skikkelig ille.

Uansett så håper jeg at jeg venner meg til spillet for jeg tror ikke dette kan fikses med noen patch.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være du må gjøre justeringer på skjermen din.

Har selv sett det på en 120HZ skjerm ( Samsung ) som skal være bra for spilling da den skal i utgangspunktet ha lav responstid og egne spillinnstillinger (den lokale elkjøp butikken her) og det lille jeg så ga ikke tegn til slik stuttering.

Men ja , 30fps kan virke dårlig for en del spillere.

Lenke til kommentar

Med den grafikken som er i UC4 er det tilnærmet umulig å få 60 fps. Spillet skviser allerede hardware omentrent til bristepunktet.

Kommer sikkert en 60 fps versjon til PS5. Så var det bare å finne XXL-tuben med tålmodighetskrem.

Lenke til kommentar

Har selv ikke merket noe til det. Men som nevnt så er det et grafikktungt spill som kjører på allerede aldrende hardware. Men kunne kanskje ha hatt valget slik som i The Last of Us remastered. Lempe på grafikken og få 60fps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke noen slike problemer her, har spilt 30fps spill i over 10 år, så det går bra nå også

Lenke til kommentar

Brå overgang å gå rett fra Uncharted 3 og 60fps til dette og halverte flyt ja, men heldigvis er vender jeg meg til det rimelig kjapt :)

Jepp,så lenge jeg bare spiller SP av U4 så går det greit men merker forskjellen godt når jeg går til "The Drake Collection" eller MP på det nye spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...