Elefantmesteren Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Som man ser i begynnelsen her så har den norske berserker-uniten blitt endret litt: pillage med mindre move cost er fjernet og erstattet med: 4 movement if the unit starts in enemy territory. Så nå er den ikke bare veldig sterk i angrep, men kan bevege seg veldig raskt også. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Civ 6's music evolves alongside your cities, and it's one of its best features Link til Soundcloud og youtube med all musikken i linken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Etter å ha sett et par Let's plays av Civ6 kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært mindre stoked for en Civ-utgivelse. Det virker som om spillet har en identitetskrise og prøver bli noe annet. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Uenig! Etter å ha sett gjennom Marbozirs siste videoer, er jeg overbevist om at dette blir knallbra! Mye mer dybde og valgmuligheter en tidligere, og grafikkstilen virker tonet ned fra de første inntrykkene. Ser faktisk veldig bra ut! 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Deler av det visuelle kan kanskje få spillet til å virke noe mer barnslig enn eldre spill? Men mekanisk sett virker det mye mer interessant enn civ 5 ihvertfall. Mer mulighet til å kontinuerlig tilpasse seg omgivelsene i tech/civic-system og regjering, større grunn til å lage og bruke et godt militær, konkurransen rundt great people, optimalisering av plassering av byer og distrikter, og mulighet til å i større grad forstå hvorfor AI-spillerne gjør slik de gjør. Samt at ulike civs ser ut til å være betydelig mer unike enn før. 1 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Har prisen på Civ 6 ligget på 599 kr hele tiden ? Sjekka steam her om dagen og mente jeg har sett det billigere der. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Har prisen på Civ 6 ligget på 599 kr hele tiden ? Sjekka steam her om dagen og mente jeg har sett det billigere der. Mye, -mye- billigere på GreenManGaming. 376/500 kroner for standard/deluxe, litt avhengig av dollarkursen. PS: Må lage bruker der for å få den prisen. Endret 5. oktober 2016 av radiohodet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Gutta Unlockes 0100 på fredagen, visstnok. Det blir vel en lang kveld. Endret 17. oktober 2016 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har bestillt skiten fysisk fra gamezone.no. Jeg er livredd for at det ikke ligger i postkassa etter jobb på fredag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Får ikke spilt før 5. november. Stikker til USA, og orker ikke engang prøve å fyre det opp på laptopen. Men det er greit å ha noe å glede seg til. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fikk nettopp mail fra Elkjøp, som vil ha meg til å skrive en omtale av produktet. Litt tidlig. Det minnet meg på at jeg kanskje kunne preloade nå, og ganske riktig, produktnøkkelen har dukket opp på "min side". Men når jeg prøver å aktivere den i Steam, får jeg beskjed om at den ikke er gyldig (ja, jeg har kvadruppelsjekket). Skal det ikke fungere enda? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jo, preload skulle virke, Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fikk nettopp mail fra Elkjøp, som vil ha meg til å skrive en omtale av produktet. Litt tidlig. Det minnet meg på at jeg kanskje kunne preloade nå, og ganske riktig, produktnøkkelen har dukket opp på "min side". Men når jeg prøver å aktivere den i Steam, får jeg beskjed om at den ikke er gyldig (ja, jeg har kvadruppelsjekket). Skal det ikke fungere enda? Hadde to nøkler på min Elkjøp account. Det var den nederste av disse jeg måtte regge først. Fikk beskjed om at den øverste var en addon pack til et annet spill "Aztec pack til Civ iv" og at hovedspillet måtte regges først. La det inn og det begynte å preloade umiddelbart. Får dog ikke lov å spille enda. Står ikke på min account når det slippes løs men leser her at de er fredag kveld? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Aha. Jeg trodde begge linjene hørte til samme produkt. Nå funker det. Takk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Den nye introen er herlig. Legg merke til hvordan det hele tiden er Sean Bean i fokus, men på slutten ser datteren på bildet hans med et trist uttrykk. Sean Bean døde. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Release er om kun ett døgn minus 9 minutter folkens! Spillforumet.no vil ha en livestream av spillet på release. Dere kan også forvente et par lange artikler av meg om spillet samme sted. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Så embargoen er over for spillet nå, og følgelig presenterer jeg dere med den første av to strategi-artikler fra yours truly! Den første artikkelen er nettopp publisert på Spillhistorie.no og kan leser her. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvilken embargo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå