DJViking Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Kan legge til at Civ (orginale) og "Colonization" (Orginale) er spill jeg slenger på en sjelden gang fortsatt. Strategispill lever lengst i spilleverden. Første civ kom før Wolfenstein 3d (Husker jeg riktig med 16 disketter?) som er helt brukelig å spille i likhet med første Doom, Quake, Need for Speed og GTA. Prøvd OpenCiv eller OpenCol? Spesielt OpenCol er helt fantastisk. Bedre enn originalen og mye bedre enn nyversjonen basert på Civ4. Det er nok FreeCiv og FreeCol du tenker på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Takk. Det var det selvfølgelig. Veit ikke hvor huet mitt var i går. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Spennende. Spiller fortsatt en del av femern, som virkelig tok seg opp etterhvert. Håper bare ikke de enda en gang stripper spillet for muligheter du har i femern (handel, religion), for så å slippe tilleggspakker der disse aspektene blir introdusert igjen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 PC Gamer: Civ 6: everything you need to know Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Gleder meg veldig til dette så blir nok et kjøp fra dag en. Er spent på forandringene de har nevnt kommer til og føles ut i praksis. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Kommer til å vente på reviews pga. grafikken. Gameplay må være veldig bra for at jeg skal gidde å betale over 500kr for det... venter nok heller på et tilbud. Vedder på at det blir å få for <300kr på steam key sites. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Da har man fått penger, og Deluxe Edition er kjøpt. Woop. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Mine kondolanser til din lommebok... eller bankkonto at any rate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Meh, de ble brukt med glede. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Grafikken ser mye bedre ut i levende live og zoomet ut ja. Og masse animasjoner er fint.Spillsystemene virker interessante men redd jeg kommer til å savne mye rart. Klarer liksom ikke gå tilbake til et eldre Civ spill heller. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 http://steamcommunity.com/games/289070/announcements/ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Er mest av alt spent på om dei klarer å balansere vanskeligheitsgradane. Noke av det mest fustrerande i tidligare spel er at du må velge mellom ei vanskeligrad som ikkje gir utfordring, og ei vanskeligheitsgrad der motstandarane regelrett jukser ved å bruke spesialreglar. Dette gjer det meir eller mindre umogleg å utmanøvrere dei datastyrte motstandarane i tidlige tidsepoker, noke som igjen gjer at sivilisasjonar med tidlige unique units mister sin verdi i singelplayer. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Norge blir visst med i civ vi, med Harald Hardrada (hvem nå enn det er) som leder. http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=573092 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Pussig. Kan ikke huske å ha hørt det navnet i historietimene. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Også kjent som Harald Sigurdsson, var vel en av våre stolte konger som tappert prøvde å unngå den religiøse plyndringen av Norge og også skåne nordmenn for overgrep utført av kirken når dette stod på som verst etter årtusenskiftet. Men i og med at jeg sitter og ser rett ut på ett kirkespir her nå 1000 år etter, så tyder vel dessverre mye på at han også feilet... Uansett, kult man slipper å kjøpe en DLC for å spille som Norge! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Ja, veit hvem de egentlig mente, men det var en original skrivemåte. Selv om spillet er på engelsk så er det ikke noe problem å bruke nordiske bokstaver. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hehe ja, med Hardrada visste man jo nesten ikke om de snakket om Hardråde eller Hårfargre eller hva her Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 http://m.ign.com/articles/2016/08/24/civilization-6-25th-anniversary-edition-announced Tipper jeg får pult minst to ganger hvis jeg kjøper denne. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 "Commemorative coin set"? Hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå