Aim.Dev Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg har noen linker som jeg har satt opp( Bruker html og css). Men jeg har problemer med å sette Web Logoen i mitden og linkene under. Det som skjer er at når jeg skal sentrere Logoen, blir linkene satt helt til høyre. Men når jeg tar vekk "text-align: center;" går logoen til venstre og linken er i inline-block med logoen. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Har du lest denne? (Det var et retorisk spørsmål.) Lenke til kommentar
PizzaToast Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Hei du kan prøve å skrive "<br />"mellom logoen og linkene. Break-taggenflytter elementene en linje lenger ned Håper det vil virke! Endret 11. mai 2016 av PizzaToast 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Last opp koden din på jsfiddle.net så blir det enklere for oss å gjøre de justeringene som trengs for å få det til å virke. Endret 11. mai 2016 av kjekset 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå