Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få litt mer orden i sexlivet vårt?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg (gutt) og min 2 år yngre kjæreste (jente) har ett litt kjett sexliv om dagen. Jeg er 20 og hun straks 18. Vi har hatt kjempebra sexliv det siste året men i januar fikk hun så utrolig svie og vondt etter sex, hun har gått til legen sikkert 5 ganger og ja vi har prøvd kurer mot sopp, urinveisinfeksjon osv, men ingenting hjalp noe spesielt. Hun var også nylig hos gynekolog hvor hun kun fikk påvist litt irriterte slimhinner. Problemet er at det går utover sexlysten hennes. Hun lar meg slikke henne i ny og ne og hun runker og suger av og til. 2-3 ganger i uken kanskje. Før hadde vi sex gjerne annenhver dag. Men nå får vi maks hatt sex i 2-3 min og hun har svie i laaang tid etterpå. Flere timer. Hun fikk beskjed om å ikke spraye seg eller vaske noe såpe i vagina, og det har hun ikke gjort nå i en måned men det har nesten bare blitt værre... Hva er problemet? Hva synes dete vi burde gjøre? Jeg tenker at vi kan kose mer med henda, at jeg stimulerer henne (ikke tar fingeren inni) og hun runker meg og suger osv, men hu sier at jeg maser sånn og hu tar aldri iniativ til det, og det plager den kåte utforskende meg... Hu har så fin kropp så går konstant så og si med erigert kukk :/ noen som vet råd?

Anonymous poster hash: b7823...8dc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Men da hadde hun vel reagert på det før? Og med sine forrige kjærester?

Men jeg vet hun elsker meg og hun liker jo seksuelle habdlinger sånn sett, hu går også på p-piller og det er fordi hu hadde så intense mensensmerter før, mens når hu går på disse "Cerazette", har hun nesten aldri mensen heller kanskje 3-4 dager i mnd.

Anonymous poster hash: b7823...8dc

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Be henne gå så mye i skjørt og truseløst som mulig, pluss at hun ikke må finne på å barbere seg. Det handler ikke om seksuelle preferanser dette rådet, men om at kroppen skal få lov å fungere slik den er konstruert å fungere. Dropp så vaginal sex i noen uker. Tenk også gjennom hvordan du vedlikeholder kuken din. Er det smegma, såperester eller annet rask som du kanskje dytter opp i henne? Har dere bedrevet analsex uten kondom? plutselig begynt å bruke dildoer, nye glidemidler, masasjeoljer eller annet?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...