Orjanp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis noen ser --000--, så er jeg meg. Jeg er skikkelig dårlig Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 alle har vært grønn en gang... Ser dere noen med taggen [dsr.nickname] så er det norske elitesoldater på jakt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 heya, noen som veit om points blir vanskeligere å få etter hvert som man stiger i honor? jeg mener, er det like lett å få 1000 poeng fra honor 13-14 som, si, de 1000 poenga fra 10-11? Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Here are the points (score) needed for each point of Honor for each Honor Range: 01-10: 500 11-20: 1,000 21-30: 2,500 31-40: 4,000 41-50: 6,000 51-60: 9,000 61-70: 13,000 71-80: 23,000 81-90: 43,000 91-99: 83,000 So for example if you have 13 Honor you will need to gain 1,000 points (net of any ROE) to go up to 14 Honor. If you have 53 Honor, you will need 9,000 points (net of any ROE) to go to 54 Honor, and so on. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ja...jeg vet om den grafen...men blir poenga vanskeligere å få etterhvert som du beveger deg oppover i honor, eller får du like raskt hele tiden? Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Nei, blir ikke vanskeligere. Like lett å få 1000 i score selv om du er lvl 50. Er bare at man trenger mer poeng for å gå opp til 51. Endret 27. november 2003 av Roarm Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg hadde etter mengder av timer nå akuratt klart det snike dritt opdraget for å bli spesial force, piss vanskelig, og langtekelig, og ikke minst TREKT. Men NEI.... Faren min hadde dratt ut min kontakt til rutter forde jeg lasta ned, og det tokk jo heile bånbredden (trengte ikke den selv når jeg kunn gjorde trainig oppdrag). Når jeg skulle logge meg inn for å upploade infon om at jeg hadde klart det, så gikk ikke det forde jeg ikke hadde i ledningen min Greit nokk tenkte jeg, det er jo bare å sette den i. Når jeg satte den i ville ikke den driten logge seg på av lika vel, av en eller annen merkelig grun :gretten: Det var bare så vitt jeg klarte å holde inne et forferdelig brøl Ble helt rød i trynet, føltes sån i vertfall, flere timer ret i vaska, treik var det også, bare å snike rundt slik. Det var like før jeg dengte til pc`n, men jeg kom heldigvis til å tenke på hvor mye den kosta meg for et år siden. Jeg som hadde så lyst til å spille på de nye spesial force bretta :gretten: Forpilte dritt spell!!!!!!!!!! :!: Hvorfor i mitt navn må den driten ha slike trainigs oppdrag for å kunne spile de forskjellige greine!!!!! :gretten: DØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er nå ekstremt sur som dere skjønner. Sitti å spilt det treige oppdraget i vertfal 3 timer, var jo vannskelig også, blei sett hele tia. :gretten: Har lyst til å gå til annskaffelse av en sån gidigen sannsekk, sån at jeg kan denge løs på den når slike ting som detta skjer!!!!! Kunne vært et lit større valg av smilyer her, får ikke ytrykt følelsenne mine sikkelig. Ahlla på'ræi. Det der hørtes jaggu fæen imæi kjipærn ut assss :devil: Er et forbanna dritbrett :devil: Kanke spelle sånn drit. Måkke bli sett væitu Åssen harure ellers a? Bliru litt for forbanna måru fæn mæi legge inn kotor. Kongegame ass Ok, Jonny, vi præikes. Hils Johnny, Filla, Måka og resten agutta'a PS: Går det ann å spille AA nå eller varer rundene fremdeles 15 minutter per brett? Jeg må ha en mellomting av CS og AA tror jeg. CS er litt for mye action for meg, mens AA er litt vel campete Endret 27. november 2003 av tacomodo Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg droppa AA da jeg ikke klarte fallskjermtreninga... Hvordan i all verden skal man klare å lande på blinken når det ikke går an å styre fallskjermen?? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Går fint an å styre fallskjermen. Det er ikke akkurat en f-16, men hvis du hører på instruktøren så får du en viss pekepinn på hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 bare hopp ut, beveg deg litt slik at du faller rett mot den hvite sirkelen, og når du nærmer deg bakken, se rett fremover, og hold inne E (elns) i et sekund eller tre. Og vips; ze mission=complete Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 fallskjerm trening er ikke såå nødvendig heller...det finnes jo ingen airborne servere uansett...eller må du ha det til SF qual eller? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hehe.. Hissig type du (Sorry for off topic) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er nødvendig å ha tatt airborne-treningen for å begynne på special forces treningen ja :/ Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kjipern at jeg ikke får spillt det på nett kommer bare failed to connect Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jaja, du trenger 15 honor før du i det heletatt får muligheten til å prøve SF, så du kan jo spille vanlig i mellomtiden, også prøve/satse på å ta Airborne etterpå... forøvrig...det er litt vanskelig ja...tror det fungerer å ikke styre så mye før du detter gjennom skyene, da først ser du "blinken" lissom...jeg måtte prøve ett par ganger... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 det verste med fallskjermhoppingen er jo å måtte høre på 5min med prating før man får prøve selve hoppet.... HVER gang! Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 nå overdriver du vel litt? fant aldri no logikk i fallskjermhoppinga jeg heller, men klarte det som regel på tredje forsøk (de gangene jeg har prøvd). Forsøk å roter deg til venstre før fallskjermen slår seg helt ut. Og så bare gli inn i sirkelen. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fallskjerm trening er ikke såå nødvendig heller...det finnes jo ingen airborne servere uansett...eller må du ha det til SF qual eller? Det er jo server ute som spiller 24/7 med map som hanangar raid (eller noe sånt) der du får faktisk hoppe ut i fallskjerm i starten av spillet. Hvor du lander er viktig for din overlevelse Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 tja, jeg får iallefall ingen opp i ingame browseren...bruker du ASE? eller kanskje jeg har for strenge filter...hmm Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Et tips til AA spiller register dere her http://aaotracker.4players.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå