Gå til innhold

America`s army Spesial force


Anbefalte innlegg

Jeg hadde etter mengder av timer nå akuratt klart det snike dritt opdraget for å bli spesial force, piss vanskelig, og langtekelig, og ikke minst TREKT. Men NEI.... :grumpy:

 

Faren min hadde dratt ut min kontakt til rutter forde jeg lasta ned, og det tokk jo heile bånbredden (trengte ikke den selv når jeg kunn gjorde trainig oppdrag). Når jeg skulle logge meg inn for å upploade infon om at jeg hadde klart det, så gikk ikke det forde jeg ikke hadde i ledningen min :grumpy: Greit nokk tenkte jeg, det er jo bare å sette den i. Når jeg satte den i ville ikke den driten logge seg på av lika vel, av en eller annen merkelig grun :gretten: Det var bare så vitt jeg klarte å holde inne et forferdelig brøl :grumpy: Ble helt rød i trynet, føltes sån i vertfall, flere timer ret i vaska, treik var det også, bare å snike rundt slik. Det var like før jeg dengte til pc`n, men jeg kom heldigvis til å tenke på hvor mye den kosta meg for et år siden. :grumpy: Jeg som hadde så lyst til å spille på de nye spesial force bretta :gretten: :(

 

Forpilte dritt spell!!!!!!!!!! :!:

Hvorfor i mitt navn må den driten ha slike trainigs oppdrag for å kunne spile de forskjellige greine!!!!!

 

:grumpy: :gretten: :grumpy::( DØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Jeg er nå ekstremt sur som dere skjønner. Sitti å spilt det treige oppdraget i vertfal 3 timer, var jo vannskelig også, blei sett hele tia. :grumpy: :gretten:

 

 

 

 

 

Har lyst til å gå til annskaffelse av en sån gidigen sannsekk, sån at jeg kan denge løs på den når slike ting som detta skjer!!!!!

 

 

 

 

Kunne vært et lit større valg av smilyer her, får ikke ytrykt følelsenne mine sikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar da ikke mer en 30-40 min det oppdraget der da? Kryp hele veien, og ikke gå der det ser ut til at du skal gå, kryp heller ned i de små bekkene du finner rundt omkring. Dessuten blir jo det lagret ved cp A og B, så veldig vanskelig er det ikke.

 

Det som irriterer meg er at på SF brettene må man spille de kjipe AK74 gutta inntil man har opparbeidet seg mase Honor poeng. Jeg har 11 og er med det et godt stykke unna å få spille som SF soldat. Når man har rundet 25-30 kan man først begynne å få tilgang til disse, hvis det ikke er så mange spillere med høyere Honor da. Men at det er det beste online-FPS spillet er det ingen tvil om :love:

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

jepp 15 honour kan da ikke være så vanskelig å få...har 13 nå jeg...1000 points/ honour point opp til 15/20 er da ikke mye...2 timer/1000 points? hvis du kommer på gode lag?...finn deg en server med ett map du kan godt, med ett godt lag, og rack opp poeng...medic training er også fordelaktig, da du får "gratis" poeng for å hjelpe kamerater :)

 

btw, det finnes andre maps der en får M4 som standard...som weapons cache med 75th(?) Rangers (ikke training)...ellers er det smal sak å vere IF på SF mappa. og plukke en M4 etter en eller annen dauing ;) (man får da selvsagt mindre nøyaktighet...men pytt pytt...scope og bipod er overvurdert uansett på de mappa...det er CQB skills som betyr noe der...)

 

det dere E&E mappet på SF training har jeg ikke klart å komme til A på engang lol

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

15? Ok, da skal det gå greit:-) Fant ikke noe om det på AA sidene. Det å bli medic er jo så forbasket kjedelig, sitte på skolebenken i et kvarter og så en prøve. Klarer du den ikke, så må du ta hele timen på nytt(ga meg en ekkel følelse som da jeg strøk til eksamen og måtte ta hele forbanna kurset om igjen:-)) Fikk 100 på første, men strøk på den blodstopp delen. Hva er kravet? Fikk 63 på den.

Lenke til kommentar

tror det er 66 :)

 

de prøvene er ikke vanskelige... :lol:

 

 

når det gjelder kjedelig? heh, prøv å sitte gjennom 5++ timers forelesninger om det samme... 5 dager i strekk :)

 

lest endel på offisielle AA forum, mange som sleit med medic og SF kursene...mange som mente at å ta notater var tingen...lol

 

amerikanere, what can I say?...

 

tja, tok til mote å gjorde den E & E trainingen rett etter jeg posta sist...brukte vel 3 timer på den tilsammen ^_^

 

mye prøving og feiling da hehe...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg hadde etter mengder av timer nå akuratt klart det snike dritt opdraget for å bli spesial force, piss vanskelig, og langtekelig, og ikke minst TREKT. Men NEI.... :grumpy:

 

Faren min hadde dratt ut min kontakt til rutter forde jeg lasta ned, og det tokk jo heile bånbredden (trengte ikke den selv når jeg kunn gjorde trainig oppdrag). Når jeg skulle logge meg inn for å upploade infon om at jeg hadde klart det, så gikk ikke det forde jeg ikke hadde i ledningen min :grumpy: Greit nokk tenkte jeg, det er jo bare å sette den i. Når jeg satte den i ville ikke den driten logge seg på av lika vel, av en eller annen merkelig grun :gretten: Det var bare så vitt jeg klarte å holde inne et forferdelig brøl :grumpy: Ble helt rød i trynet, føltes sån i vertfall, flere timer ret i vaska, treik var det også, bare å snike rundt slik. Det var like før jeg dengte til pc`n, men jeg kom heldigvis til å tenke på hvor mye den kosta meg for et år siden. :grumpy: Jeg som hadde så lyst til å spille på de nye spesial force bretta :gretten: :(

 

Forpilte dritt spell!!!!!!!!!! :!:

Hvorfor i mitt navn må den driten ha slike trainigs oppdrag for å kunne spile de forskjellige greine!!!!!

 

:grumpy: :gretten: :grumpy::( DØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Jeg er nå ekstremt sur som dere skjønner. Sitti å spilt det treige oppdraget i vertfal 3 timer, var jo vannskelig også, blei sett hele tia. :grumpy: :gretten:

 

 

 

 

 

Har lyst til å gå til annskaffelse av en sån gidigen sannsekk, sån at jeg kan denge løs på den når slike ting som detta skjer!!!!!

 

 

 

 

Kunne vært et lit større valg av smilyer her, får ikke ytrykt følelsenne mine sikkelig.

jaok2k.

Lenke til kommentar

kom meg gjennom alle medic kursa på første forsøk jeg og, selv om jeg satt på (D-)LAN og en hau me folk rundt meg som masa og klagde. følte meg som en skolegutt igjen :grin: ganske genialt opplegg egentlig, dog keisamt--

 

sleit litt på våpengjenkjenningskurset til SF rekruteringa, men med god hjep av screenshots og litt lesing gikk det da :lol: meneh, den E & E heter den vel, den var verre... ga så og si opp, og har ikke prøvd den på et par uker.. fikk lyst nå dog : ) vurderer å gå over fra cs til army operations, men..trenger noen til å lære meg de grunnleggende tingene

 

voulenteers!! ? : )

Endret av nlaBlah
Lenke til kommentar

når det gjelder weapons indent...den er ******meg lett :p

 

btw, det går an å se opp under testen :) sliden står der fremdeles :p

 

når det gjelder E & E, så regnes det faktisk som juks å gi konkrete veivisninger...

 

men ett tips. kryp sakte (i den modus der du kan se i kikkerten hele tiden, selv når du beveger deg...hele veien!

 

p.s. regn med å bruke endel tid på det...brukte vel 3-4 timer på hele skitten da jeg endelig klarte det... :)

Lenke til kommentar

ah :)

 

vel

 

tips:

 

rapporter inn posisjon ofte, da blir det mindre sannsynlighet for FF.. og for gudsskyld vær forsikting ang. hvem du skyter...ROE violations = ****** på honor scoren din... viktigste rapporteringer: hvor du er (u) Enemy spotted og Enemy down...og selvsagt : "MEEEEEEEEEEEDIC!!!!!" :mrgreen:

 

Single shot for lang distanse skyting, burst på alt annet - du kan trykke som en F. selv i burst mode...den skyter raskere, men får oftere klikk...drit i det :)

 

Headshots er ikke verd å satse på...gå for body shots...er du helding, sitter målet på huk, da får du ofte "free headshots" :) men ett par sikre skudd i brystet er 10x bedre enn 1 usikkert skudd i hodet.. *grin*

 

M203 er gøy...men ikke når fi har den..da holder du deg vekke fra andre folk, og står iallefall ikke i vinduer der de kan se deg :)

M203 har sikkerhets avstand eller grader, så du er enten nødt til å skyte langt, eller holde våpenet i en hviss vinkel for at granaten skal sprenge...prøv deg frem i weapons familiarization...samme med granater...øv deg på å kaste granater dit du vil og med å prime dem og ikke :)

 

i starten, gå for rifleman, la de andre folka ta seg av de andre våpnene, da er det større sannsynlighet for at laget ditt vinner, og det er det du tjener honor på når alt kommer til grunne...(ikke for det, de mer erfarne folka har som regel honor points up the wahzzoo, så de får Pri når det gjelder klassevalg uansett:) )

 

Granater = fy... lær deg hvor FI pleier å kaste granater i starten, og hold deg vekke fra dem :)

når du kaster granater, prime dem før du kaster dem, da sprenger de raskere..men ikke hold på dem for lenge

Røyk granater = din beste venn på store maps

 

medic training er kjekt, du får mer Honor hvis du hjelper buddies :nice:

Sniper og squad leader kan ikke være medic, og riflemen har pri over AR men...

hvis det er flere som har medic qual på et lag, velg det neste, for å maksimere medic kappasiteten på teamet :yes:

 

M249 SAW = kongevåpenet over alle våpen for room clearing RPK (AK'en med trommel) er også meget bra til dette :mrgreen:

 

Husk at du får mindre nøyaktighet ved å bruke ett FI våpen...selv bruker jeg dem aldri, utenom hvis det er en AK med granatkaster (og da bare granatkasteren i bruk da), eller en RPK...tviler på at det kommer noen situasjoner der du går tom for ammo for pri våpenet ditt, men det kan vel hende...ett amerikansk våpen er uansett å foretrekke i de tilfellene...aldri plukk opp ett våpen uten at du trenger det, og du er bombesikker på at det ikke er FI i nærheten...

 

sniper rifle = semi useless utenom i en counter sniper sniper rolle :) nesten da...men generell lag gjør det ekstremt vanskelig å treffe hvis de ikke står i ro..

 

Sniper har pistol :) standard knapp er p, men det er ****** å treffe og drepe med den (har klart det 1 gang...han hadde AK...gjett om han var sur :))

 

I starten, ungå leder posisjoner på squaden, la mer erfarne spillere ta dem, du får minus i honor hvis du taper for mye som leder...

 

på special forces maps er det IF (indiginous forces) ikke skyt dem! de ser ofte ut som opFor :) Husk at RPG'ene du ofte starter med som IF har backblast...så vær sikker på at du ikke har en vegg rett bak deg når du skyter...ellers dør du av reflektert backblast...

 

og ikke stå bak noen med RPG som har den fremme...det lærte jeg på den vanskelige måten :)

 

når du beveger deg i en korridor, hold deg til siden, går du først, crouch, så de andre kan skyte over deg...

 

når noen går forran deg i en korridor, gå på andre siden sånn at du har mest mulig FOF(field of fire) uten å risikere å treffe kompisen (som ideelt sett burde gå på huk, men det skjer ikke alltid :))

 

jeg ville valgt ett map, pipeline er fint, pga lite long range skyting, mest CQB, for å lære spillet skikkelig... å spille på defence der er lettest vil jeg tro...hold deg med andre, og se hva de gjør (forutsatt at de ikke er newbies de oxo da :) )

 

si unnskyld etter FF tilfeller, og oppfør deg fint generellt..de andre spillerene vil se at du er newbie utifra honor score, og hvis de er greie, så gir de tips...:) :nice:

 

edit: er det limit på smilies oxo nå? jaja da lærte jeg no nytt... : )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...