AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Er det noen her som betaler barnebidrag for ett barn og kan fortelle hvor mye de betaler i mnd? Jeg prøvde å regne ut på NAV og fikk et veldig høyt beløp. Anonymous poster hash: 7524c...976 Anonymous poster hash: 7524c...976 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Det kommer an på hvor mye samvær du har med barnet, og din årsinntekt. Barnefaren til min stedatter betaler 2600 kr i måneden. Han har henne cirka 7-8 dager hver måned. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Slik jeg har forstått det så er de korrekte beløpene igjennom nav veldig høye og derfor alle fedre heller presser igjennom private avtaler Masse smarte folk her så hvis du oppgir inntekt og samvær så kommer noen med et reelt tall Lenke til kommentar
Hazzaer Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) .. Endret 11. mai 2016 av Hazzaer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Slik jeg har forstått det så er de korrekte beløpene igjennom nav veldig høye og derfor alle fedre heller presser igjennom private avtaler Masse smarte folk her så hvis du oppgir inntekt og samvær så kommer noen med et reelt tall Om en privat avtale gir mindre i bidrag til mottakeren, så er jo det en dårlig deal for den ene parten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg betaler 4000 i måneden. - brutto inntekt på ca én million, eksen vet jeg ikke hva tjener. (mellom 150 og 250k tipper jeg) - lite samvær ettersom jeg bor en flytur unna. Anonymous poster hash: de63d...78b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Er det noen regler for dette eller går det på skjønn? Hva om man aldri ser barnet eller om moren bor sammen med noen og de sammen tjener ganske bra med penger? Anonymous poster hash: 7524c...976 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Er det noen regler for dette eller går det på skjønn? Hva om man aldri ser barnet eller om moren bor sammen med noen og de sammen tjener ganske bra med penger? Anonymous poster hash: 7524c...976 Det er en kalkyle som baseres på hvor mye hver forelder har barnet og hvor mye foreldrene tjener. Evt nye samboere foreldrene hver for seg får i ettertid er irrelevant og tas ikke hensyn til. Det er fortsatt barnas foreldre som i utgangspunktet skal betale for barnet. Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det stor spørsmålet her er hvor lenge man må betale bidrag? Er det til de er ferdig med videregående skole selv om de da er 19 år, eller opphører dette etter 18 år er nådd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå