OKKOKK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Morn morn! Er det noen her som vet om en bra linux distro som jeg kan bruke til å sette opp en Counter Strike server? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Slackware(eller Debian om du er litt mer kyndig, noe du ikke er om du må spørre) burde gjøre susen til en enkel server. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ok..! men har du noe tips til hvordan jeg kan få en bedre server siden jeg bare har en 704/128 kbps adsl linje? Slik at jeg kan få flere folk innpå serveren? Peace ----------- Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Sett den hos en venn eller bekjent med bedre linje. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Spille på LAN håpet dette var en post om klienten jeg, men men Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Fedora er en herlig, enkel, fleksibel distro som kan installeres av hvem som helst. Se http://fedora.redhat.com for info. Lykke til. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ok..! men har du noe tips til hvordan jeg kan få en bedre server siden jeg bare har en 704/128 kbps adsl linje? Slik at jeg kan få flere folk innpå serveren? Peace ----------- Magi? Kjøpe bedre linje? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Stjele HL sin kildekode. Implementere noe slags komprimering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå