nor50 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Jeg har en del eksterne disker tilkopplet her. Dro 2 av dem fram hylla nå. Jeg var mer enn 50% sikker på de var i bruk, men i dataskinbehandlinga står de som utildelt. Den ene står det ble koplet til 18/1 i år med enhet ikke overført, enhet konfigurert (disk inf), og enhet startet (disk). På den andre er dette vinduet tomt. Er jeg da sikker på at de virkelig er tomme...? Endret 11. mai 2016 av nor50 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Partisjonene kan ha blitt korrupte, det skjedde med noen minnepenner jeg hadde. Du kan fikse det, men jeg husker ikke hva programmet heter. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Er antagelig TestDisk du tenker på. En utildelt disk er ikke tom. Data kan gjenopprettes, avhengig av hva problemet er. Hvis man ikke bryr seg om gamle data kan man lage ny partisjon og se om disken lar seg bruke. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Prøv Get Data back. Det er ikke gratis, men det er et solid program. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå