guest_anon Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Eneste som er sant: Damer over 25 sine værste fiender => damer under 25. Uansett alder så gjelder denne regelen. Damer over 25 HATER yngre jenter 2 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Eneste som er sant: Damer over 25 sine værste fiender => damer under 25. Uansett alder så gjelder denne regelen. Damer over 25 HATER yngre jenter Uansett alder..? Altså ikke kun damer over 25? neida.. Kan jeg spørre om dette er noe du erfarer selv? Er du kvinne? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) haha! Det hadde virkelig vært greit for deg, hvis hun var enig? Er du så mettet av henne^^? Har vel ingenting med mettet å gjøre. Men for å kommentere emnet i tråd: Jeg har lurt på hva som er grunnen til det. Mangler hun en farsfigur, er det at hun er betatt, er hun ute etter penger, eier hun ikke moral. (iom i spørsmålet så 'kjenner' man henne, ikke han) Endret 11. mai 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg synes det er helt greit. Da slipper jeg en konkurrent om guttene i 20-årene, why not. Jeg kunne aldri vært sammen med en så mye eldre fyr, og jeg har heller aldri kjent noen som har vært det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 haha! Det hadde virkelig vært greit for deg, hvis hun var enig? Er du så mettet av henne^^? Jeg er mett av dage, men ikke av henne. Men det kunne jo tenkes at hun var mett av meg. Nå tror jeg fast og bestemt på en hver er herre over sin egen kropp og sitt eget liv og må få gjøre sine valg. Man eier ikke en annen person. Og jeg har aldri vært eiesyk eller sjalu. (Siden jeg var tenåring...) Geir Lenke til kommentar
PizzaToast Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Jeg dømmer ikke, bare moralister dømmer.Så lenge begge er glad i hverande og vilvære sammen, så er det ingen problem.Unntaket er tvang, da blir det jo helt feil.Alle levende vesener tar sine egne valg. Endret 11. mai 2016 av PizzaToast 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hadde det vært min datter så hadde han fyren her risikert å snuble litt en dag han var ute og gikk. Utover det så lurer jeg på hvor foreldrene til jentebarnet er i verden. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Eneste som er sant: Damer over 25 sine værste fiender => damer under 25. Uansett alder så gjelder denne regelen. Damer over 25 HATER yngre jenter Det er vel å ta i. Er nok heller slik at kvinner rundt 40 hater de på 25 (til 29). Mannen i OPs eksempel vil garantert bli stemplet som en pedogris, men unngår det om han finner ei i 20-årene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37? Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Penger ser ut til å fikse det meste: http://m.autofil.no/php/art.php?id=869151 Gammel sak, men VGTV-serien "Rikingen" sitter fortsatt friskt i minne hos meg: SEHER.NO: Bare én måned etter at det ble slutt med kjæresten Camilla Fors (19), har 45-åringen Lars Ole Johansen, kjent som «Rikingen» fra VG TV funnet kjærligheten med 20 år gamle Maria Simonsen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37? Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme. Det er helt individuelt hvordan det er å være 17, noen er 14 når de er 17, andre er over 20. Jeg ser egentlig ikke grunnen til å absolutt måtte utfordre dette tabuet og begå "sosialt selvmord" for begge partene. Norsk samfunn er så absolutt ikke åpent for dette. Vi skal selvfølgelig ikke bare gjøre det som er akseptert og vi burde utfordre tankemåter men akuratt dette tror jeg blir en evig kamp. Jeg mener det ikke er "greit" å la ei 17 år gammel jente å gå gjennom dette og alt det fører med seg når den andre parten i forholdet ikke egentlig har noe å tape. Ikke alle 17-åringer kan trekke en rasjonell beslutning heller. Men om hun kan det, vel, kjør på... Endret 11. mai 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37? Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme. 58 og 17 er innenfor både loven og når man er 17 er man ferdig utviklet kroppslig og snart voksen.. Men man er godt innenfor kravet til å si gammel gris, han er en gammel grisegutt hva er så galt med det? Hvor går grensa for gammel gris; for en 17 åring er det før 58 Anonymous poster hash: 96852...c14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Slik samfunnet er nå er det ikke greit i mine øyne. 17 åringer bare barn i dagens samfunn, selv om det står noe annet på papiret. Anonymous poster hash: c517d...83e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt. Gris : Jeg og Otto Jespersen , vi er gamle griser vi......grynt grynt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Om jeg fremdeles har sjangs på unge kvinner når jeg blir 60, så skal jeg ikke la moralister stoppe meg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Haha. Hvilken mann er vel uenig i det? Problemet er at det største sex appealet til menn over 60 består som regel av 11 siffer. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en jente / kvinne (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift mann? Anonymous poster hash: 30a76...50a Jeg hadde reagert negativt. Et åpenbart problem er at det er en stor ubalanse i livserfaring, maktposisjon, og lignende, som i utgangspunktet gir forholdet et dårlig utgangspunkt. Et annet, mer interessant poeng, er at når man er 17 år så er man på mange måter ikke ferdig utviklet. Blant annet har hjernestrukturen en god del igjen, og man er blant annet dårlige til å vurdere risiko. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Jeg hadde lurt om 58 åringen var rik, og om det var mulig til å få tak i pengene hans, og om han var døende. Nei, men seriøst. Jeg hadde nok prøvd å prate med de, og se an om hvordan situasjonen hadde vært. Prøvd å være så lite dømmende som jeg kunne. I starten ihvertfall. Generelt sett, er dette dårlig i mine øyne. Men en vet aldri ^^ Endret 19. mai 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 "Jeg hadde lurt om 58 åringen var rik, og om det var mulig til å få tak i pengene hans" Holy Anna Nicole , Batman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg