AndersT2 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Noen som vet om man kan lagre en mail fra Gmail som fil slik man kan i Outlook? Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Noen som vet om man kan lagre en mail fra Gmail som fil slik man kan i Ou Det finnes en funksjon som går at man kan lese/skrive e-post i offline modus. Jeg har aldri prøvd denne funksjonen selv. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 I outlook så er det en funksjon som gjør at man kan lagre den. Greit å bruke for å lagre mailen i sammen med andre filer på samme prosjekt. Det er noe slikt jeg leter etter. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Outlook lagrer meldinger som .MSG filer. For å lese disse filene og få tak i eventuelle vedlegg så MÅ du ha Outlook installert på maskinen. Mulig at Thunderbird kan lagre mail som filer, vet dog ikke hvorvidt disse er lesbare i andre tekstprogrammer - Men i motsetning til Outlook, så er både Thunderbird gratis pluss finnes i portabel utgave (trenger ikke installere). Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Mulig at Thunderbird kan lagre mail som filer, vet dog ikke hvorvidt disse er lesbare i andre tekstprogrammer - Men i motsetning til Outlook, så er både Thunderbird gratis pluss finnes i portabel utgave (trenger ikke installere). Joda, de er det - default lagres det som EML, men man har valg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Outlook lagrer meldinger som .MSG filer. For å lese disse filene og få tak i eventuelle vedlegg så MÅ du ha Outlook installert på maskinen. Mulig at Thunderbird kan lagre mail som filer, vet dog ikke hvorvidt disse er lesbare i andre tekstprogrammer - Men i motsetning til Outlook, så er både Thunderbird gratis pluss finnes i portabel utgave (trenger ikke installere). tror jeg holder meg unde Thunderbird. Er sær nok å bruker Gmailen fremfor Outlook som resten på jobben gjør. (Er ikke helt glad i mobil appen der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå