Raggi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hun var egentlig ganske pen og... hun var til og med allerede gift med et par barn... du formulerte deg litt feil der! men jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hun var egentlig ganske pen og... hun var til og med allerede gift med et par barn... du formulerte deg litt feil der! men jeg skjønner hva du mener Hehe.. Dette blir bedre og bedre Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Vi har altså loven fordi vi skal beskytte barna mot pedofile polygamistpedagoger, eller heter det polygame pedopedagoger Endret 25. november 2003 av sofokles Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hun var egentlig ganske pen og... hun var til og med allerede gift med et par barn... du formulerte deg litt feil der! men jeg skjønner hva du mener Ooops... hun var allerede gift og hadde barn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå