Gå til innhold

Molnesfyret en mandagskveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte kanskje bli midtstilt for å få med bildet i bildet her?

Hvorfor skulle det være en annen fotograf - du ser da vel ikke ut som et fyr så noen selfie er det da ikke. Dessuten mangler den laangt hår som bekjentgjort et annet sted på siden idag. Kongen på haugen her er jo skalla og solbrent på toppen.

God dybde grunnet 28 mm. og god beskjæring bør vel også nevnes.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte kanskje bli midtstilt for å få med bildet i bildet her?

Hvorfor skulle det være en annen fotograf - du ser da vel ikke ut som et fyr så noen selfie er det da ikke. Dessuten mangler den laangt hår som bekjentgjort et annet sted på siden idag. Kongen på haugen her er jo skalla og solbrent på toppen.

God dybde grunnet 28 mm. og god beskjæring bør vel også nevnes.

Roar

Hei Roar! :)

Jeg har en variant som ikke er midtstilt også, men jeg likte best denne her, så da ble det sånn denne gangen. :)

Takk så mye for fin tilbakemelding. 

Lenke til kommentar

Du har mange fine motiv å ta av på dine trakter, og du utnytter det fotomessig på en god måte. Fin balanse mellom lyse og mørke partier.

Mvh Ragnar

Ja, her i området er det mange flotte motiver...nesten så jeg blir litt sliten av det..:) (luksusproblem) Har angst hvis kamera ikke er med på en tur.

Tusen takk for fine ord i dag også Ragnar :)

Lenke til kommentar

Fantastisks flott med speilingen i den lille pytten. Enig med Roar i beskjøæringen og mulig litt vel midtstilt.

Midtstillingen var gjort helt bevisst, en kan ikke følge "reglene" hele tiden, det blir jo litt kjedelig. Men skjønner hva du mener. :)

Tusen takk for hyggelig kommentar. :D

Lenke til kommentar

Midtstilt eller ei - bildet var svært severdig med den flotte speilinga. Fine skyer og vellykket etterbehandlig (snapseed?).

Hadde du konsentrert deg om bare speilinga kunne du fått et "kunsterisk" bilde også).

Mvh

Fredrik

Jo da Fredrik, jeg var innom Snapseed med dette også. Jeg har faktisk fjernet en stolpe og noen ledninger, kjørt opp fargene litt og lysnet forgrunnen en smule. (juksa litt..;))

Ja, jeg kunne jo konsentrert meg om pytten også, at jeg ikke tenkte på det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig kystlandskap , skarpt og med masse fine detaljer.

Nydelig fargepalett , flott skykledd himmel og en flott speiling i forgrunnen .

Liker dette .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...