magiga Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Skulle åpnet i desember.Ingen ville ha jobben: Oslos nye ladegarasje forsinket igjen Lenke til kommentar
MEMENK76 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 I artikklenen står det: "Hver gruppe deles på 10 elbiler, får en effekt på mellom 12 og 16 ampere." En bil, dersom den støtter det og det er kapasitet burde få 32A.... Men vi trenger prising i kWt for å ikke få en kaotisk pris-modell. Og forresten, gratis funker ikke når grådigheten er større enn etterspørselen. Gratis medfører at blir plassene opptatt for de som faktisk trenger strøm... 1 Lenke til kommentar
-5DU6QCUW Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 En artikkel i teknisk ukeblad som angir effekt aom ampere? Ikke bra Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 En artikkel i teknisk ukeblad som angir effekt aom ampere? Ikke bra Det er vel relativt vanlig å opplyse om strømmengder i ampere. Antar uten videre det er snakk om 400V trefas inn og enfas 230V ut vil hver enkelt bil. Men ja, det kunne godt vært spesifisert. Lenke til kommentar
Stressrobot Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 En artikkel i teknisk ukeblad som angir effekt aom ampere? Ikke bra Det er vel relativt vanlig å opplyse om strømmengder i ampere. Antar uten videre det er snakk om 400V trefas inn og enfas 230V ut vil hver enkelt bil. Men ja, det kunne godt vært spesifisert. Ja, det er vanlig å oppgi strømmengde i ampere, men det sier ingenting om man ikke inkluderer hvilket nettsystem, spenning og hvor mange faser. Derfor oppgir man effekten (watt). Man skal aldri anta noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå