Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg gjorde det slutt med kjæresten mens jeg var full uten å mene det. Våknet dagen etter til verdens mareritt. Begge vil ha hverandre tilbake men omstendighetene gjør det vanskelig. Tiden får vise. Men inatt fikk jeg en telefon der hun fortalte at hun kysset en annen gutt på fest for å komme over meg. Hun innså da at hun ikke kom til å komme over meg. Hun skrek veldig mye under samtalen. Jeg har spurt, men jeg får ikke vite navnet til denne gutten. For å komme tilbake igjen føler jeg vi begge må være helt ærlige. Med tanke på at hun gråt så mye, kan det ligge noe mer bak det enn et enkelt kyss?

Anonymous poster hash: b5eff...8cc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å svare på det du spør om: Såklart kan det ligge mer bak! Men vi her inne på forumet har ikke noe belegg for å vite det. Selvfølgelig, noen usertifiserte psykoterapeuter her inne vil nok forstå seg på det faktum at hun gråt da hun sa det, og anta at det ligger mer bak. Jeg tenker du må forholde deg til det som blir sagt. However, å ta opp spørsmålet pånytt igjen når støvet har lagt seg, det tenker jeg hun får tåle. Eller hur?

Lenke til kommentar

Jeg antar at dere er rundt 17 år, for dette virket veldig "dramatisk". Slo opp i fylla, hun kysser en annen for å glemme deg, hun skriker og gråter i telefonen. Her er det bare å velge å gå tilbake eller bare gå videre. Å kysse noen i fylla er ikke så ille som å ha sex med noen andre, tipper det hadde vært vanskeligere å glemme

Lenke til kommentar

Hun angrer. Hun lyver ikke. Hun vil ha deg tilbake.

Den eneste grunnen til at du venter er fordi du selv er sjalu. Prøv heller å holde hodet kaldt. Dere var ikke sammen. Hun kyssa en annen og fortalte det gråtende til deg.

Det er ingen skjulte motiver her.

Ta henne tilbake hvis du vil ha henne.

Lenke til kommentar

Problemet er at det går mye rykter om meg. Ryktene sier at jeg har kontaktet andre jenter og at jeg vil ha sex med andre jenter. Hun klarer ikke å være i mitt selskap, fordi det blir slengt et nytt rykte en dag etterpå. Hun sa hun aldri kommer til å stole på meg igjen. Hun har også vært med flere andre gutter, mens jeg har vært trofast til mine følelser for henne. Dette gjør hun for å såre meg. Hun ser ikke en framtid med meg, siden hun holder på fortiden. Jeg gjør alt for å få henne til å se framover, ikke bakover. 

Lenke til kommentar

Hun vil at jeg skal legge kortene på bordet. Jeg har sagt til henne at jeg har gjort det. Noen ting husker jeg ikke engang, men noe ryktene forteller at jeg har sagt i fylla. Det er dårlig gjort av meg ovenfor henne og jeg legger meg helt flat. Er ikke stolt over mine handlinger. Jeg fortalte nå i telefonen at jeg elsker henne, men hun vil bare legge følelsene så langt ned og glemme meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...