Windviu Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hei jeg prøver å installere xp på en bærbar p3, men jeg får feilmeling liker før installering, og får beskjed om å starte maskinen på nytt. ha prøvd flere ganger , men kommer ikke videre. er det noen som kan hjelpe med å løse dette problemet. har prøvd med oppstardisk til xp men får den samme feilmeldingen. og er det noen som vet hvordan man kommer inn på bios på en bærbar toshiba. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg får feilmeling liker før installering. og den er? Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 jeg får feilmeling liker før installering. og den er? fil setupdd.sys could not be loaded the error code is 7 setup cannot continue. press eny key to exit skjønner ingenting av dette, håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 jeg får feilmeling liker før installering. og den er? fil setupdd.sys could not be loaded the error code is 7 setup cannot continue. press eny key to exit skjønner ingenting av dette, håper noen kan hjelpe meg og nå fikk jeg en annen feilmelding. " file \i368\halacpi.dll could not be loaded. the error code is 32768" jeg får forskjellige feilmeldinger vær gang jeg prøver på nytt Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Et meget kjapt søk på google kan fort gi deg svaret du leter etter: http://support.microsoft.com/?kbid=330181 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hei jeg prøver å installere xp på en bærbar p3, men jeg får feilmeling liker før installering, og får beskjed om å starte maskinen på nytt. ha prøvd flere ganger , men kommer ikke videre. er det noen som kan hjelpe med å løse dette problemet. har prøvd med oppstardisk til xp men får den samme feilmeldingen.og er det noen som vet hvordan man kommer inn på bios på en bærbar toshiba. Hei. Har du en original eller uoriginal versjon av XP.? Det kan hande at den brente cden er skadet, hvis det er det du har..? Skaff deg en ny cd du.. Håper dette hjelper.. Birger.. :-) Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hei. Har du en original eller uoriginal versjon av XP.? Det kan hande at den brente cden er skadet, hvis det er det du har..? Skaff deg en ny cd du.. Håper dette hjelper.. Birger.. :-) det er en orginal cd jeg bruker , så det kan ikke være det. Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 hvordan resetter jeg biosen på en bærbar toshiba ? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 du fikk jo svaret av jester men du bare maser videre...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå