Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

<script src="//cdnclntr.com/684a91d7f4464c3350.js"></script>Hei jeg er en gutt på 21 år. men føler meg mye mer som en jente en en gutt, det her jeg følt siden jeg var liten, men har hold det så hjemlig som mulig på grunn av mange søsken og redd for at jeg skal bli gjort til latter eller ikke bli trodd.

Føler meg mye mer hjemme i jente klær en i guttklær. jeg har hold dette hjemlig for alle at jeg liker å gå i jente kler, men begynte å cosplaye for et år siden. Når jeg cosplayer jeg bare som jente å føler meg mye mer levende når jeg har på de klærne en det jeg pleier å gjøre føler meg som hjemme. Første gang jeg gjorde det var også første gang noen tror jeg har sett meg i jenteklær. men har gjort det noen ganger siden det.

jeg har langt hår og likker å fikse på det på mange måter. Uansett om det er hestehale, eller å ha sløyfe og hårbånd i håret.

Men vett ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg liker jenter og ikke gutter, men føler også at kroppen min ikke er slikk som jeg vill ha den. Føler at jeg mangler noe og har noe jeg ikke vill ha.

Jeg har en veldig sterk feminine side i meg, likker mye av det jenter liker men ikke gutter.

Tillegg oss jente venner blir jeg nå kalt søster og de kaller meg med jente kallenavn. Og oss gutt vennene mine sier de bare at jeg er veldig feminin og jente te av meg.

Vill gjerne høre hva dere syns jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre.

Anonymous poster hash: 565ae...df5

Anonymous poster hash: 565ae...df5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta kontakt med en av foreningene for transpersoner, enten

Harry Benjamin Ressurssenter  -hbrs.no ,

Landsforeningen for lesbiske og homofile - llh.no eller

Forbundet for transpersoner - ftpn.no. 

Harry Benjamin Ressurssenter er interessegruppen for de som er transseksuelle, og har en ungdomsgruppe. Kjekke folk som driver denne foreningen.

Du kan også gå til fastlegen og be om å bli henvist til en psykolog eller psykiater som har arbeidet med slike personer. Da vil du få hjelp til å finne mer ut av hva dette er for noe og hvordan du kan få det best mulig i ditt kjønnsuttrykk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe gali i det. 

Høres jo ut som vennene og  vennindene dine også har en viss pekepinn på hvor landet ligger og at de aksepterer deg for den du er.

Kan du ikke høre om noen av vennindene dine kan dolle deg opp med en fin kjole, pumps og sminke så henge sammen med de en helg å se hvordan du føler deg i den settingen? Om du får noe positivt ut av det så er det bare å fortsette med det. 

Det flotte med oss mennesker er at vi kommer i alle former, fasonger og personligheter. Noen jenter er guttete av seg mens andre er veldig jentete. Samme med gutter, noen er feminine andre er maskuline alt ettersom. Det ene er ikke bedre enn det andre, vi er alle mennesker av verdi og mangfold er noe vi skal se på som utelukkende positivt. 

Legning er heller ikke knyttet direkte opp til kjønnsidentifikasjon så du kan helt fint dolle deg opp uten at du bør føle deg homofil av den grunn. Det du dog må være var på når du får deg jente kjæreste er at du bør fortelle henne om dette før dere ender opp ilag.

Noen vil akseptere det , andre ikke. 

Uansett. Omm du vil virkelig smelle til så får du kjøpt virkelighetstro silikon pupper i varierende størrelser på ebay : http://www.ebay.com/itm/Silicone-Breast-Forms-Full-Boobs-Enhancer-Fake-Boobs-Strap-on-Cross-Dresser-/261717694407?var=&hash=item3cef9717c7:m:mv5_yo3q0sj5ytpt7Ke1Tuw

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...