grovetussen Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Bruker en John Deere 145 plentraktor til å slå rundt 4000 m2 med gress, noe av det i litt kupert terreng. Den har originalhjul uten voldsomt med mønster, som er helt topp om det hadde vært en fotballbane, men vurderer å bytte til litt grovere atv/traktor-aktige hjul slik at jeg ikke får problemer der det ikke er helt flatt, noen som har prøvd dette, er det å anbefale? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 13. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2016 Mine foreldre har en plentraktor som de bruker til alt mulig. På den har de kjetting på bakre hjulsett, hele året, og det er de visst fornøyd med. Kan jo vurderes det også Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 Hvordan ser hagen ut etter litt hjulspinn med kjettinger? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 Tja, så fremt man ikke blir stående med hjulene i gang ser det ikke noe annerledes ut, såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 Kjettinger gir normalt mindre slitasje og merker enn hjul med for dårlig grep. Hensikten er jo å unngå hjulspinn, som i alle fall gir merker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå