biker91 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hei, jeg vil bestille Barcelona T-skjorte til en gutt med sin egen navn på, jeg googla litt men får ikke akkurat den type t-skjorte lag. kan noen av dere hjelpe meg å finne en slig nettsted som tilbyr enten om det er norsk eller utenlandsk nettside Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 torshovsport, unisportstore og uksoccershop leverer blant annet drakter med eget trykk Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Hei, jeg vil bestille Barcelona T-skjorte til en gutt med sin egen navn på, jeg googla litt men får ikke akkurat den type t-skjorte lag. kan noen av dere hjelpe meg å finne en slig nettsted som tilbyr enten om det er norsk eller utenlandsk nettside Når jeg var ung (90-tallet), var dette noe diverse sportsbutikker også i Norge gjorde. Bare for å legge til hva posten over sier. Såvidt jeg husker var det Steve Perryman som iallefall drev med slik. Du kan kanskje ringe dem og spørre? http://torshovsport.no/utsalgssteder/?butikk=27404 Endret 19. mai 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå