AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hei.For noen dager siden oppdaget jeg at tissemann har forandret seg.Som dere kan se på bildet er det et lyst område på forhuden som kommer fram når jeg presser på området hvor den avlange nesten som markformede klumpen har dukket opp. Dere må ikke misstolke bildet at klumpen går som en Y, den går mer som en rett strek fra nede til venstre på skrå til tommelfingeren, det lyse dere ser som går oppover er refleksjon fra lyset.Den er ikke vond og den er sammenhengende.Jeg kjenner den ganske godt fra både utsiden av forhuden og innsiden.Det er ikke en blodåre, det kjenner jeg godt at det ikke er og den inneholder ikke blod.Noen som har peiling på hva det er og om det er noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Anonymous poster hash: 4b059...adc Anonymous poster hash: 4b059...adc Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Dette har jeg ikke peiling på, og dette er nok en legesak. Ser ikke spesielt alvorlig ut. Av nysgjerrighet, er den hard/myk? På bildet når du strekker penishodet, så blir den hvite "tingen" ikke-sammenhengende. kan du presse på den, også "deler" den seg, eller bare dytter du den lenger inn? For meg så ser det ut som en vene. Hva skjer ved ereksjon, blir den mer prominenet, borte eller ingen forandring? Har den plutselig oppstått, eller har du bare ikke lagt merke til det før nå? Nå stiller jeg bare spørsmål av nysgjerrighet, jeg vet ikke hva det er, men interessant sak. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Dette har jeg ikke peiling på, og dette er nok en legesak. Ser ikke spesielt alvorlig ut. Av nysgjerrighet, er den hard/myk? På bildet når du strekker penishodet, så blir den hvite "tingen" ikke-sammenhengende. kan du presse på den, også "deler" den seg, eller bare dytter du den lenger inn? For meg så ser det ut som en vene. Hva skjer ved ereksjon, blir den mer prominenet, borte eller ingen forandring? Har den plutselig oppstått, eller har du bare ikke lagt merke til det før nå? Nå stiller jeg bare spørsmål av nysgjerrighet, jeg vet ikke hva det er, men interessant sak. Den er ganske hard, den gir ikke etter for trykk som en blodåre ville gjort. Den deler seg ikke når jeg presser på med neglen. La ikke merke til det nå nylig, så vet ikke prosessen før det. Det skjer ikke særlig endring ved ereksjon. Anonymous poster hash: 4b059...adc Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Kan nesten høres ut som det er bindevev, dog hvorfor den får den formen aner jeg ikke Lenke til kommentar
anonym84 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg har fått akkorat det samme, det er en avlang strek som går fra roten (høyre side) og opp til der penishodet starter. Det startet med at jeg følte at det var litt ømt på høyre siden av penisroten, jeg antok at det var en innvendig kvise, etter noen uker så merket jeg en avlang strek på høyre side av penis, det føles som den er på innsiden av huden og ikke på selve penisen. Det er ikke smertefullt å ta på men litt vont når jeg drar forhuden fremover. Fant du ut hva det var? begynner å bli litt bekymret selv... Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) . Endret 22. juni 2016 av Summerbravo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Har enda ikke vært hos lege, klumpen har ikke endret seg og plager meg ikke noe for øyeblikket. Skal til legen etterhvert med et kne får høre med han da. Anonymous poster hash: 4b059...adc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå