SUPERJANNE Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) jeg skal til danmark imorgen. kikket på danske sider,og fant dette. går det ann å bruke den mobilen i norge? for dette var jo BILLIG!!! Endret 22. november 2003 av jmmk Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 har du regnet om valutaen da?? sjekket om den ikke er bundet til noe? Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Mobiler i danmark pleier aldri å være billigere i Norge, og det gjelder stort sett resten av verden, med et unntak og det er tyskland, men hvis du finner en bra pris i danmark så er det bare å kjøpe. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 for guds skyld; pass på at telefonen ikke er bundet til noe...! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 det står UDEN abonnement! hvorfor er den så billig i danmark da? (valutaen er jo ikke mye forskjell i nå! ) sikkert at den kan brukes i Norge? dere kan se på siden! www.aircom.dk Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvis du har funnet uten abo til 3200 kroner, er jo det billig HVis du bor i danmark! de fleste Telefoner uten abo i danmark er låst til et selskap i 12 måneder, men det kan man kjøpe seg fri for 500 kroner, der og da! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 uten binding står det, men er den sperret for noe forde? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 NEI! Da er den IKKE sperret. Og hvis den var sperret så hadde det GARANTERT stått der. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Hvis du har tid til, og gidder å styre med å få tilbake den danske momsen (varer med en totalverdi på inntil 6000,- er mva og tollfrie hvis man er ute av landet i over 24 timer) blir prisen på ca. 2900 NOK. En tusenlapp spart er jo ikke så ille... Endret 22. november 2003 av qwert Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 ok,jeg hadde glemt det med momsen,og det er jo kjempeenkelt! jeg skal jo gå forbi der når jeg skal på båten igjen.. jaja,kansje jeg kan selge den ene av de (kansje) to E-700 mobilene? kan skrive her mandags kveld om jeg har en tilsalgs,får en fra mamoz til mandag. Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvis du har funnet uten abo til 3200 kroner, er jo det billig HVis du bor i danmark! de fleste Telefoner uten abo i danmark er låst til et selskap i 12 måneder, men det kan man kjøpe seg fri for 500 kroner, der og da! Hvis en mobil er uden abonnement, er den IKKE simlåst. Hvor har du den idé fra at telefoner er simlåst, selvom de er uden abonnement i Danmark?? Det koster DKK400 normalt at få koden til at få telefonen låst op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå