AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Nå er det straks 7 uker siden det ble slutt mellom meg og eksen grunnet mangel på følelser fra hans side. Jeg har vært så knust og så nede siden bruddet, men begynner nå sagte men sikkert å komme til meg selv igjen.. Fortsatt vondt og forsatt utrolig glad i han...MEN.... situasjonen våres er helt på tryne...Helt siden det ble slutt så har han ønsket å vite om jeg ligger med en ny en, hele veien.Hver helg jeg har drukket så har han alltid sendt meg melding på søndag, eller mandag for å rettogslett "avhøre" meg. "Hvem drakk du med, hva gjorde dere, hvem er han, var dere ute, ble det noe på deg?"Jeg sa pent ifra at han egentlig ikke hadde en dritt med det å gjøre, ettersom han har valgt å ikke ha meg i livet hans lengre. Da svarer han noe lignende som: "Greit det, ha et fint år videre" osv.Tilslutt kom han frem til at han ønsker å være fuckfriends med meg, mot at jeg sier ifra om jeg ligger med noen, og om jeg ligger med noen så må jeg bruke kondom. (Er ikke helt ape, så vet at dette er noe man gjør uansett). Han nevner ofte det med ærlighet, at det er viktig..Men når det kommer til det å møtes, nei da proriterer han meg sjeldent.Vi har møttes en gang etter bruddet og dette var for straks fem uker siden.... Han mener vi burde få til å møtes minst en gang i måneden, men nå den siste tiden har han ikke visst hvordan han jobber, slik at vi ikke har fått møttes. Men likevel når han har hatt mulighet, så har han alltid avtalt andre ting....Jeg vet de fleste kommer til å skrive: "Dropp han, gå videre" osv. Og selvfølgelig har jeg et mål om å komme meg videre. Bare lurer på om noen kjenner seg igjen.Men eksen er ikke som "alle" andre mannfolk. Han har lite sexlys, noe han alltid har hatt... Han mener at han selv kan klare seg uten sex i type halvt år før han føler at han begynner å bli skikkelig keen på sex igjen, han liker ikke fyllesex, ikke nakenbilder, ikke dirtysms osv. Han har sagt flere ganger at han ikke kommer til å ligge med noen med det første.Begynner å lure litt på om han egentlig ikke er helt ferdig med meg, men at forholdet ble for mye for han. Sånn i forhold til at min sexlyst er heavy.....Vel, noen kloke ord? Anonymous poster hash: 53699...2ca Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 finn deg noen med din egen sexlyst så glemmer du eksen på få sekunder, det skal jeg love deg. Anonymous poster hash: c28a2...c99 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Er det du som har ønsket å være ff? Eller er dette noe han har kommet frem til selv som en "gave" til deg, mot at han får vite alle du ligger med..? Om det siste, så er jo det et helt latterlig forsøk på å manipulere deg. Med mindre du faktisk ønsker å være ff med han, så hadde jeg bare sendt en melding der du skriver at han dessverre ikke har noe med slike detaljer lenger, og at jeg fra nå ikke kommer til å svare på slike meldinger. Da har du gjort det klart at han ikke kan forvente noe svar hvis han fortsetter å grave. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hvorfor ignorerer du han ikke? Det er jo det eneste smarte her. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 TS har en annen tråd med mer detaljer rundt dette hvis ikke jeg tar feil. Orker ikke finne link, det kan TS gjøre om hun selv ønsker det. Kan være greit for alle som skal svare og gi råd. Uansett er det beste rådet noen vil gi deg, TS, å droppe han. Gå videre. Møt en annen. Dere er så forskjellige. Vil du virkelig vente og håpe på at han skal bli den du ønsker at han skal være i fremtiden? Vil du sette livet ditt på vent for at han kaaanskje blir slik du vil en gang i fremtiden? Prioriter deg selv. Få han ut av livet ditt. Det er utrolig vanskelig, men det aller beste du kam gjøre. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Da er spørsmålet mitt, er du hans første? eller er du hans første seriøse forhold? Det kan være så enkelt at han rett og slett ikke forstår sine egne følelser. At disse kryss forhørene bare er et utslag for innestengte følelser. ugh, det er ikke lett å lage kort forklaring.Jeg kjenner meg igjen i utrolig mye av det du prater om. Følte meg faktisk litt truffet. Du burde nesten sende meg en PM eller kontakte meg på skype: andysowhat eller foreslå et annet sted å prate ut. Jeg tror ikke jeg klarer å skrive et ordentlig svar uten å lage en haug med missforståelser. Jeg er ikke en så dyktig skribent. ^^ Endret 11. mai 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Vel, dette er latterlig. Han oppfører jeg veldig barnslig og umodent. Jeg blir nesten flau av å lese det. #1. Det var han selv som var grunnen til at det ble slutt. #2. Det er 7 uker siden. #3. Han er åpenbart sjalu og overvåker deg, samt lager drama når du påpeker at han stikker nesa oppi ting han ikke har noe med - noe som var hans eget valg. #4. Han vil ha et forpliktet FWB forhold med deg, men møter deg aldri. #5. Han har nesten fraværende sexlyst, som er mer eller mindre det motsatte av deg. Han er en kontrollerende og barnslig dramaqueen. Og dere er åpenbart ikke kompatible. Med mindre han er søkk rik, vet jeg ikke helt hva du grubler over her. Livet deres vil bare være surt herifra og ut så lenge dere holder på med dette. Det høres nesten ut om dere har et avstandsforhold. Da er dette i så fall bare å droppe. Men hvis det kun er utilgjengelighet pga jobb, så er det bare bullshit. Gjør følgende for å beholde ham: Si at du forstår at han ikke vil ha et vanlig forhold. Du trenger også ofte tid til deg selv, og du ønsker ikke å kvele ham med et påtrengende forhold. Si at dere godt kan være forpliktet til hverandre selv om dere ikke bor sammen, men at du trenger mer nærhet enn å se ham én gang i måneden. Start med ukentlig, og prut hvis nødvendig. Men jeg vil heller anbefale deg å droppe ham. Ikke bare vil han ikke møte deg, ha sex med deg eller være sammen med deg, men han er også sjalu og lager drama av ingenting. For noe dritt. Det er verdiløst med mindre han kan finne på å kjøpe et hus til deg. Og selv da ville du bare vært stuck med et slitsomt menneske som aktivt skyver deg bort, mens han ikke klarer å gi slipp på deg. Nei takk. Kanskje du burde si at du har ligget med en annen. Bare for å se hva som skjer...? Da innser han kanskje at han har mistet deg, og slutter med det forbanna gnålet. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) "[...] men at forholdet ble for mye for han". Du har rett der, og han lider av det. Det er svært inviklet og komplisert, men det han vil, er å se deg også lide... Hvis du fremdeles ønsker å være sammen med den umodne dusten, ja da er du en selvskader. Lykke til! Endret 11. mai 2016 av Skandinav 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå