Harald Gjerholm Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Naturens eget speil.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Godt mulig det er naturens eget speil, men resten tipper jeg har fått litt hjelp? Men bildet funker og det er hovedsaken. Nevner at pirkepinnen vill tatt en beskjæring nede for å fjerne det lyseblå nede i venstre hjørnet uten at det dermed er riktig. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Formoder det er Randselva nær Jevnaker som er ståstedet. I såfall har jeg flere bilder derfra jeg også. Dette funker aldeles utmerket. Den ørlille uskarpheten som du for øvrig er ekspert på skaper en egen stemning her synes jeg. Meget bra ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Mange takk for kommentarer. Dette er ikke Randselva men et vann ved Grindvoll Jernbanestasjon. Roar: Dette er nesten rett fra kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg