BlomstenLever Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Bare tanken på å legge ut hele problemstillingen her inne gjør meg kvalm, men jeg trenger en ekspert på området rundt sikkerhet på mail (gmail og hotmail) og facebook.Jeg trenger å få informasjon og forståelse om hvem som kan bytte passord, om det er mulig å få fram aktiviteten innad i en konto, og hvilken IP-adresser som evt er brukt i de forskjellige kontoene osv. Hvis noen i samme slengen kan en del om jussen rundt dette hadde det vært helt topp! Hvis noen har tips om firmaer som er gode innenfor området tas det også imot med takk! Ta gjerne kontakt med meg på privat melding her inne. Så skal jeg forklare mer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hepp! Hvis noen i samme slengen kan en del om jussen rundt dette hadde det vært helt topp! Du ber om råd til hacking. Noe som vi ikke tillater her i forumet. om det er mulig å få fram aktiviteten innad i en konto, og hvilken IP-adresser som evt er brukt i de forskjellige kontoene osv. Ja, med rettens godkjennelse er det mulig. Men det skal mye til da.. 2 Lenke til kommentar
BlomstenLever Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Jarmo - Nope, overhode ikke! Jeg tror jeg har blitt offer for hacking, men vil finne ut mer før jeg kaster bort tiden til politiet på en fillesak som gir 3000 kr i bot og smekk på fingrene, hvis det i det hele tatt blir etterforsket... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Bruk to-trinns verifisering med mobilen så slipper du å tenke på at Facebook- eller Google-kontoen din er hacket. Lenke til kommentar
BlomstenLever Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Takk RR, det er så klart gjort nå, men muligens litt for seint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå