Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bildelebutikker på nett

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om noen har handlet på disse nettbutikkene om og dere ble fornøyd.

Fant delene jeg trenger til en grei pris på disse to. Blir litt usikker siden selv om de har forskjellige URL'er,så virker det som om det er samme butikk. Samtidig er div informasjon skrevet på dårlig norsk.

http://www.autodeler.co.no/, http://www.reservedeler24.co.no

Vet noen om det er trygt å kjøpe varer der? Evt hvilke norske nettbutikker bruker dere når dere skal ha bildeler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å bestille flere ganger fra de sidene med dårlig norsk på. Mister auto jeg brukte. Begge gangene fikk jeg beskjed om at det ikke fantes på lager likevel. Da skrev jeg til de at de burde ha bedre kontroll på lagersaldoene sine. Fikk da til svar at de hadde så mange varer at det ikke var mulig. Det er første og siste gangen jeg kommer til å kjøpe noe fra de sidene der. Kommer og moms i tillegg på deler du kjøper fra de sidene der. Så da blir det ofte ikke så billig alikevel. 

Du har bildeler.no skruvat.no. Føler det er litt mere seriøse sider. 

Endret av Opelduude
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til de sidene, men synes det virker litt bob-bob. Siste månedene har jeg handlet 2 ganger og totalt ca 60 forskjellige servicedeler til 3 forskjellige biler, hos rexbo.eu , skruvat og diverse ebay. Selv om rexbo køddet til MVA-regningen på første forsendelse (de ordnet opp men ikke uten purring fra min side) har de faktisk vært de kjappeste til å levere delene, og alle deler har vært slik beskrivelsen på nettsiden var. Skruvat brukte lang tid på å sende, fordi de ville vente på en liten pakning til bunnplugg, uten å informere meg. Men når tingene først kom, var det korrekte deler og alt OK. Så både rexbo og skruvat er kurante å bruke. Rexbo bruker forøvrig vanlig DHL og ikke DHL express, slik at delene i praksis blir levert med Posten Norge, og det går kjappere og rimeligere enn express-varianten (som er dyr på MVA-gebyr). Generelt opplever jeg rexbo som blandt de rimelige, en god del rimeligere enn å handle over disk i Norge (original, Mekonomen, Bilxtra...) og noe rimeligere enn Skruvat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...