Gisle Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hadde vert interessant å høre hva dere synes: Jeg skal på ett tidspunkt rote litt med den 2.5 liter diesel rekke 6'eren som står i vår '98 BMW 525tdsAT. Men jeg vet ikke om jeg skal gå for bare en enkel chip-trim og/ eller større turbo/intercooler. E.v.t for å gjøre det riktig vanskelig : Bytte ut turboen med to små raske: Twin-Turbo!? Og hvor kan jeg få testet effekten på bakhjulene (bremsing), i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Intrudah Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kommer jo litt ann på hvor mye penger du vil legge i.. Intercoolere og spesielt turboer er ikke akkurat billige i innkjøp. Forestiller meg at det vil medføre endel ombygging i tilleg. Især om du skal bygge om til twinturbo! Så jeg tror det ville være lurt å begynne med chippen.. Dem bruker jo å øke effekten ganske mye på turbomotorer. Jeg får ikke opp Normatic's side akkurat nå. Så jeg fikk ikke svar på effektøkning. Håper dette har hjulpet din besluttning litt Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Chip for å bruke lite penger, twinturbo for å bruke mye penger og få rå bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå