Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Èn uke oppsigelsestid

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Prøvetid oppsigelsestid er løpende og ikke fra den første. Fant det ut selv når jeg sa opp noen få dager uti en ny mãned i en jobb jeg ikke trivdes i.

Lenke til kommentar

Hovedregelen etter arbeidsmiljølova er at dersom det ikkje er avtalt noke anna så løper oppsigelsestida frå den fyrste i kommande måned. Unntaket er oppsigelse i prøvetida, då er det 14 dagar frå datoen for oppsigelsen som gjeld.

Det kan også være at arbeidsavtalen henviser til ein tariffavtale som omtaler kva som gjeld som oppsigelsestid.

Av dette kan eg ikkje forstå anna at dersom det er avtalt 1 veke oppsigelsestid, men utan andre detaljar så må ein følge hovedregelen etter arbeidsmiljølova slik at dersom du seier opp i dag så vil oppsigelsestida starte den 1 juni, som igjen betyr at din siste arbeidsdag er den 8 juni.

Men når det er sagt så er eg overbevist om at arbeidsgiver ikkje har meint at det skal være slik, eg trur arbeidsgiver har tenkt at med så kort oppsigelsestid så skal oppsigelsestida telle frå den dagen du eller arbeidsgiver seier opp arbeidsforholdet.

Det enklaste er uansett å levere oppsigelsen med eingong og heller avtale detaljane med arbeidsgiver. Uavhengig av kva avtalen seier så kan dere bli einige om andre løysningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...