Arodem Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 PC begynner å bli en stor plattform for Final Fantasy-serien.Nå kommer Final Fantasy X of X-2 til Steam Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg gjesper litt når jeg hører at et FF kommer ut i nok en nyversjon, men for all del, hvis det betyr at noen som gikk glipp av spillet på PS2, PS3, PS4 og PS Vita endelig får sjansen til å spille et av de beste JRPGene som er laget... Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg spilte igjennom FFX på ps2 i mine yngre dager og husker at jeg likte det. Men når jeg prøvde det igjen for ikke så lenge siden så måtte jeg bare legge det fra meg. De hovedkarakterene er så sinnsykt irriterende. Spesielt han emo-kidden med daddy-issues som en er tvunget til å spille som. Og når jeg i tillegg må høre på han surfe-fyren som snakker med en slitsom hawaii dialekt og bruker en volleyball som våpen så blir det for mye for meg. Da foretrekker jeg faktisk MR-T med Gatling-gun arm! Lenke til kommentar
Apex Kek Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Hva med FFXII? Ingen HD remaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå